Ако двете ви най-големи любови са TikTok и пътуването, сега имате невероятната възможност да прекарате близо година в обиколки по света от името на Marriott Bonvoy.

Портфолиото на Marriott, което включва хотели, като The Ritz-Carlton, Westin Hotels & Resorts, заедно с новите имоти под наем Homes & Villas от Marriott International, търси трима безстрашни дигитални авантюристи, които да посетят всичките 30 от неговите марки в продължение на 300 дни безплатно.

Звездите в социалните медии ще представят компанията като Marriott Bonvoy TikTok Correspondents, като ще документират пътуванията си на официалната страница на марката в TikTok.

„Пътуването без съмнение е един от най-силните инструменти, с които разполагаме, за да обединим хората, да разширим хоризонтите и да насърчим растежа, всичко това с непоклатим дух на любопитство“, казва Брайън Повинели, старши вицепрезидент на Marriott, за Travel + Leisure.

„Развълнувани сме, че нашите TikTok кореспонденти ще прегърнат трансформиращата сила на пътуването и ще покажат Marriott Bonvoy като "превозното средство" за изследване на света чрез това преживяване, което се случва веднъж в живота“, допълва той.

Гръцкият Халкидики с два хотела в топ 5 на най-добрите в света през 2021 г.Най-добрият хотел в света през 2021 г. е Colline de France в Бразилия. Това показва класацията Travelers 'Choice на Tripadvisor

За да участват в състезанието, участниците трябва да качат видео в TikTok с помощта на хаштаговете #30stays300days и #contest до 18 март 2022 г. Във видеото те трябва да отговорят на въпроса „Как пътуванията ви формираха?“ и да споделят защо биха били най-добрият кандидат.

Трима късметлии ще получат чек от 15 000 долара, в допълнение към подаръчна карта Marriott Bonvoy с 10 000 долара, за да се насладят на услуги, като хранене и спа процедури, в различните хотели. Победителите също така ще получат самолетни билети, пътувания с Uber и ексклузивни преживявания от програмата Marriott Bonvoy Moments.

Marriott ще оценява видеата въз основа на четири показателя - присъствие на екрана, качество на видеото, креативност и дали съответства или не на мисията и ценностите на марката Marriott Bonvoy.