Гигантът в сферата на луксозните стоки LVMH обмисля да придобие модната марка Ralph Lauren.

Позовавайки се на запознати източници новинарският сайт Axios информира, че през последните няколко седмици двете компании водят преговори за евентуална продажба.

Според същите източници основателят на марката Ралф Лорън, който оглавява компанията от основаването й през 1967 г., а в момента заема постовете главен изпълнителен директор и изпълнителен председател, обмисля различни опции за това кой да го наследи начело на компанията.

LVMH, сред чийто марки са Louis Vuitton, Celine и Givenchy, навлиза по-сериозно на американския пазар в последните години. През януари 2021 г. компанията придоби бижутерската марка Tiffany & Co., след като първоначално се отказа от сделката по време на пандемията.

Bulgari предлага на свои клиенти хотелски апартамент за 39 000 евро на нощПрез декември Bulgari отвори луксозен хотел в Париж, който е седмият на марката в този сегмент

Под ръководството на Александър Арно, втория син на шефа на LVMH Бернар Арно, Tiffany премина през сериозно ребрандиране. Джей Зи и Бионсе са новите посланици на марката.

LVMH може би се опитва да направи същото с Ralph Lauren. Базираната в Ню Йорк компания беше засегната сериозно от пандемията, но отчита подобряване на продажбите в последните тримесечие с отварянето на света и нарасналите разходи на потребителите.

Анализатори също така твърдят, че Ralph Lauren се справя добре с привличането на по-млади клиенти в последните месеци благодарение на това, че изпробва нови дигитални услуги, като представянето на дигитална колекция дрехи в метавселената през декември.