Брандът M&M's представи най-новия си пакет бонбони, който включва изцяло женски отбор от герои – включително Purple, най-новото попълнение към бонбоните.

Производителят Mars обяви, че лимитираното издание на изцяло женската опаковка ще включва само лилаво, кафяво и зелено – изображенията на трите бонбона са обърнати наопаки, което е символ за това как „жените по света обръщат статуквото“.

„Мисията на M&M's е да използва силата на забавлението, за да създаде свят, към който всеки чувства принадлежност“, каза Габриел Уесли, главен маркетинг директор на Mars Wrigley за Северна Америка.


Компанията заяви, че част от печалбите от новите пакети ще бъдат дарени на организации, които „овластяват жените“, сред които She Is The Music и We Are Moving the Needle - НПО, които подкрепят жените в музикалната индустрия.


Необходими са средно 2000 идеи, за да направите търговски пробивИдеите, водещи до големи пробиви, често се разглеждат като мистерия или акт на спонтанно творчество. Те обаче може да се проектират

Изцяло женската компания от бонбони бързо предизвика възмущение в десните новинарски медии и в социалните мрежи, коментира CNN. Едно от най-странните изказвания беше на водеща на Fox, която обвърза новата феминистка опаковка на M&M's с Китай.

„Тревожа се за вас, ако цветовете на M&M's са начинът, по който се валидирате“, каза водещата Марта МакКалъм. „Мисля, че това кара Китай да каже: „О, добре, продължавайте да се фокусирате върху това да давате на хората техния уникален цвят M&M's, докато ние поемаме всички минерални находища в целия свят.“

CNN припомня, че в допълнение към Purple, 82-годишната марка M&M's направи и други промени през последните месеци, сред които са новите обувки на шестимата герои в опит да модернизира бонбоните.

Green вече е с маратонки, Brown носи по-ниски токчета, a обувките на Blue наподобяват това, което Антон Винсент, президент на Mars Wrigley North America, описа като „лоша версия на Uggs“.

Лилавият бонбон с фъстъчен пълнеж пък е певица, която е заменила високите токчета с удобни боти, заяви марката при лансирането на Purple.

Най-остри реакции имаше към новите обувки на зеления бонбон, като хиляди подписаха петиция „запазете зелените M&M's секси“.

Джейн Хуанг, глобален вицепрезидент на M&M's, каза по-рано пред CNN, че реакцията към промяната на Green е „безпрецедентна“. „Бяхме поразени. Сега знаем със сигурност, че M&M's е културна икона“, заяви тя.

Брандът съобщи, че няма планове да възстанови външния вид на Green. „Героите непрекъснато се развиват, за да отразяват времето, в което живеем“, каза Хуанг, добавяйки, че марката се надява потребителите да опознаят героите ѝ, които са много повече от своите обувки.