Тайните на румсървиса: От филхармония в стаята до бургер за 1500 евро
Преварена бутилирана вода и разтопен сладолед са само две от най-необичайните заявки към румсървиси по света.
Това се казва в първия по рода си доклад на уебсайта за хотелски резервации Hotels.com, цитиран от Euronews. Проучването отчита, че хотелите предлагат все по-нестандартни варианти на менюто за обслужване по стаите.
От посрещането на Кралския филхармоничен оркестър в стаята до доставката на комплекти Lego върху сребърни чинии - хотелите буквално са готови на всичко, за да задоволят капризите на клиента.
Hotels.com установява, че бургерите са най-желани от румсървисите, като заемат цели 40% от поръчките.
Наблюдава се и тенденция към растителни продукти. Над 55% от хотелите отчитат увеличение на поръчките за веган храна, което е повече от това за вегетарианска или безлактозна храна.
Проучването разкрива също, че една трета от гостите харчат поне 116 евро за румсървис вечер, като най-популярното време е между 19 и 20 ч.
Hotels.com акцентира върху най-странните и забавни желания към румсървис, включени в списъка с услуги на хотели.
Срещу 1356 евро на вечер в хотел The Milestone в Лондон гостите могат да се поглезят с частен концерт в стаята си от Кралския филхармоничен оркестър. Тази опция създава настроение, докато гостите се наслаждават на храната си.
Някои хотели предлагат възможности за румсървис специално за деца. Малките гости на замъка Ашфорд в Мейо, Ирландия могат да избират от комплекти Lego, които им се доставят в стаята на сребърен поднос.
Румсървисът в InterContinental в Бора Бора пък може да бъде доставен до палубата на вашата вила над водата с традиционно кану.
Хотел Post Oak в Хюстън, Тексас, пък предлага най-доброто изживяване с бургери за 1482 евро. Бургерът "Черно злато" е съставен от говеждо месо Wagyu, запържено фоа гра (специално приготвен гъши дроб) и черен трюфел, сервирани с 24-каратов златен брьош, напоен с черен хайвер.