Dolce&Gabbana стъпва на имотния пазар с луксозен небостъргач в Маями
Луксозен небостъргач се готви да заеме мястото си сред перлите в архитектурната корона на Маями.
Матово черни стоманени конструкции ще оформят 90-етажната структура с височина близо 320 метра – максимално допустимата, определена от федералните власти.
Небостъргачът трябва да бъде завършен през 2027 г., a компанията зад новата жилищна кула и 5-звездния хотел, съвсем не е случайна, но е позната на света с изявите си на червения килим, пише CNN.
Всъщност, сградата на 888 Brickell Avenue в центъра на Маями е първото навлизане на Dolce&Gabbana в сферата на недвижимите имоти, което разширява влиянието на италианската марка от мястото, където пазарувате, до мястото, където спите.
888brickell.miami
За жителите на града, участието на модната къща в ежедневието им няма да се изразява само в апартаментите с една до четири спални и луксозните удобства в сградата, а в пълното "куриране" на всичко във всяко от 259-те жилища, обясниява Майкъл Стърн, главен изпълнителен директор и основател на компанията разработчик JDS Development Group.
"Продаваме напълно готови апартаменти –оборудвани и обзаведени; аксесоарите включват халатите за баня и книгите на рафта", категоричен е той.
Интериорите, проектирани от основателите на Dolce&Gabbana Доменико Долче и Стефано Габана, ще се предлагат в три цветови гами: бяла с мрамор Bianco Striata, черна с мрамор Nero Marquina и златна с мрамор Giallo Imperiale.
Жилищата включват "много сложни мрамори, невероятни осветителни тела... и невероятно луксозна палитра", казва Стърн.
888brickell.miami
В допълнение, собствениците могат да очакват пищни детайли, включително венециански полилеи и висящи вани пред прозорци с гледка към океана, а материалите допълват драматичната фасада на сградата, проектирана от Studio Sofield – компания, работила по проекти като Steinway Tower в Ню Йорк.
Ще се превърне ли модният престиж на Dolce&Gabbana в желана недвижима собственост в САЩ?
Марката със сигурност не е единственият лидер в областта на луксозните имоти, който прави подобни стъпки във Флорида: Armani предлага частен плаж за собствениците на жилища в небостъргача си, а Bentley и Porsche също издигат кули по крайбрежието на щата.
Междувременно през последните години броят на модните играчи, които отварят маркови хотели по света, се увеличи, като разчитат на утвърдената си естетика и разпознаваеми дизайнерски брандове, включително Bulgari, Versace и Roberto Cavalli, допълва CNN.
През април Dolce&Gabbana официално обяви навлизането си в сектора с жилищни и хотелиерски проекти в Марбея, Испания и на Малдивите. Новите сгради следват старта на линията за мебели, домашни потреби и текстил Dolce&Gabbana Casa преди две години, с която ще бъде обзаведен всеки от имотите.
Алфонсо Долче, главен изпълнителен директор на компанията, обясни пред CNN, че крайната цел е да се превърнат в "посланици на "Произведено в Италия" и да разширят "периметъра на дейност на компанията с оглед цялостно изживяване за клиентите".
Живеещите на 888 Brickell ще се радват на обичайния списък от удобства, предлагани в сградите от висок клас, включително ресторанти, барове, фитнес и уелнес пространства и споделени офиси и заседателни зали.
888brickell.miami
На разположение е и открита площ от 4000 кв. м с 44-метров басейн и гледка, обхващаща Атлантическия океан, залива Бискейн и Маями Бийч.
Цените на апартаментите ще започват от около 3,5 млн. долара, а най-скъпите ще достигат над 35 млн. долара.