X (Twitter) въвежда две нови нива на абонамент за потребителите
Социалната платформа X, известна преди като Twitter, ще пусне две нови нива на абонамент за потребителите.
Това съобщи собственикът ѝ Илон Мъск, цитиран от CNBC.
Едното ниво ще бъде "по-евтино с всички функции, но без намаление на рекламите", докато другото ще е "по-скъпо, но няма да има реклами", обясни милиардерът.
Two new tiers of X Premium subscriptions launching soon.
— Elon Musk (@elonmusk) October 20, 2023
One is lower cost with all features, but no reduction in ads, and the other is more expensive, but has no ads.
Четенето е безплатно, писането - с пари: $1 на година, ако сте нови в XЩе искат ли потребителите да споделят финансовата си информация с X на Илон Мъск?
Не е ясно дали годишният абонамент от 1 долар ще бъде едно от двете нови нива на абонамент, за които говори Мъск, допълва CNBC.
Платформата социални медии вече има абонаментна услуга за 8 долара на месец, наречена X Premium.
Потребителите, които са се абонирали за нея, могат да получат синя отметка за верификация на профила си, както и други функции, като например възможност за редактиране на публикация.
Откакто купи Twitter през октомври 2022 г. и я ребрандира като X, Илон Мъск предприе мащабни промени, включително съкращения в екипите и премахване на синята отметка от неплащащите акаунти. Той също така възстанови забранени преди това акаунти в платформата.
Новата политика обаче отблъсна рекламодателите. През юли Мъск заяви, че паричните потоци на X остават отрицателни поради близо 50-процентния спад на приходите от реклама, съчетан с "големи дългове".
Новите абонаменти биха могли да бъдат опит за подобряване на финансите на компанията и за откриване на нови източници на приходи.