X (известна като Twitter) променя начина за споделяне на новинарски статии в платформата, като заглавията вече няма да се появяват в публикациите.

Собственикът Илон Мъск потвърди, че планира промяната още през август, като заяви, че тя "значително ще подобри" външния вид на споделяните новинарски статии.

Рекламите в платформата обаче все още ще бъдат визуализирани със заглавия, съобщава Euronews.

Представител на отдела за връзки с обществеността на социалната медия изпрати автоматичен отговор на молбата на Euronews за коментар по темата: "Сега съм зает, моля, проверете по-късно."

Мъск не се отказва от идеята X (Twitter) да стане платен за всичкиВ разговор с израелския министър-председател Бенямин Нетаняху милиардерът заяви, че платежната система е единственият начин да се противодейства на ботовете

Големите промени в платформата започнаха още след като Мъск я купи миналата година, припомня медията.

През лятото той я ребрандира като X и премахна емблематичното лого – синя птичка, асоциирано с Twitter.

Ребрандиране в стил „Мъск“: Какво означава X, който смени TwitterСимволът Х се използва в много области - от алгебрата до науката и има мистериозен чар, който кара мнозина да го смятат за най-могъщата буква в азбуката

Освен това намали модерацията на съдържанието, замени съществуващата система за верификация на Twitter с платена абонаментна услуга и уволни по-голямата част от служителите в платформата.

Милиардерът отдавна критикува големите новинарски компании.

След като пое управлението на Twitter миналата година, той спря акаунтите на някои известни журналисти, но по-късно ги възстанови, припомня Euronews.