„Костюмари“ е най-стриймваната продукция за 2023 г.
Поредицата на юридическа тематика "Костюмари" заема първо място в класацията за най-стриймвани заглавия през 2023 г., като детронира друг любимец на зрителите - "Офисът".
Продукциите на Netflix доминират в списъка за стрийминг, сочат нови данни на Nielsen, цитирани от Reuters.
"Костюмари" натрупва цели 57,7 млрд. минути гледане през 2023 г.
За сравнение, "Офисът" генерира 57,1 млрд. минути гледане през 2020 г. на фона на предизвиканите от пандемията локдауни.
Някои от другите широко стриймвани заглавия миналата година са "Блуи", "NCIS", "Анатомията на Грей" и "Теория за големия взрив".
През 2023 г. американците са стриймвали видео на обща продължителност 21 млн. години, което е 21% скок спрямо година по-рано, тъй като стрийминг платформите продължиха да влагат милиарди долари в ново и лицензирано съдържание, за да задържат аудиторията си.
Продукциите на Peacock, Disney+, Paramount+ и Warner Bros Discovery също са широко популярни сред публиката, отбелязва Reuters.
Сериалите Ето кои телевизионни предавания и холивудски таланти получиха награди в понеделник вечер
На този фон, миналата година беше особено трудна за развлекателната индустрия в САЩ, тъй като стачките на сценаристите и актьорите в Холивуд блокира работния процес за месеци.
Въпреки това, няколко оригинални продукции все пак успяха да се наложат на пазара, като "Ted Lasso" на Apple TV+ и "Night Agent" на Netflix.
Анимацията също демонстрира забележителни резултати, като седем от десетте анимационни филма, номинирани в съответната категория, оглавиха класациите за стрийминг.
Първите две места са за продукциите на Disney "Moana" и "Encanto".
В доклада се подчертава доминиращата роля на стрийминга в САЩ, особено след като спортни събития като неотдавнашния плейофен мач от НФЛ между Канзас Сити Шефс и Маями Долфинс са придобили ексклузивен статут за стрийминг услугите.