Има хора, които гледат Супербоул заради самата игра, а има и такива, които гледат заради рекламните паузи.

В неделя вечерта Kansas City Chiefs спечелиха Супербоул LVIII в надпревара с 25:22 срещу San Francisco 49ers, с което станаха първият отбор от две десетилетия насам, завоювал два поредни шампионата на NFL.

Някои от най-големите компании в САЩ платиха по 7 милиона долара за само 30 секунди ефирно време по време на спортното събитие.

В по-голямата си част промоционалните видеа в най-голямата вечер за рекламната индустрия бяха посветени на известни личности и хумора.

Ето някои от най-забележителните и забавни реклами излъчени на Супербоул, подбрани в класация на Quartz.

5-те най-добри реклами от Супербоул LVIIКакво показаха GM, Tubi, Frito-Lay, Squarespace и The Farmer’s Dog

Бен Афлек

След като миналата година Бен Афлек се появи в ролята на касиер в Dunkin' Donuts в реклама за Super Bowl, продажбите на веригата за закуски се увеличиха драстично.

"На следващия ден те продадоха повече понички, отколкото в който и да е друг ден в историята", казва пред CNN човек, работил по рекламата. "Това говори много."

В тазгодишната си поява, той създава музикална група, наречена "DunKings", заедно с колегите си от Бостън Мат Деймън и Том Брейди.

Главният казус във видеото е, че те се срамуват да свирят пред съпругата на Афлек, Дженифър Лопес.

Арнолд Шварценегер се бори с лозунга на State Farm

Дългогодишните приятели и колеги от Twins Арнолд Шварценегер и Дани ДеВито се събраха отново за реклама на State Farm за Super Bowl.

Във видеото Шварценегер е специален агент на компанията.

Да бъдеш представител на бранд обаче означава, че трябва да кажеш познатия слоган на компанията: "Като един добър съсед, State Farm е тук".

Това е проблем за героя, тъй като той го произнася с характерния си австрийски акцент като "neighbah" вместо "neighbor".

Кристофър Уокън се включва в шегата на BMW

В рекламата на BMW участва Кристофър Уокън, а самият автомобил играе поддържаща роля на легендарния актьор, докато той преминава през един обикновен ден от живота си.

Видеото показва как навсякъде, където Уокън отиде, той е обсаден от хора, които правят лоши имитации на емблематичния му тембър.

Тази хумористична идея е подкрепена от участието на R&B изпълнителя Usher, подсказвайки, че двамата имат дългогодишна вражда.

Извънземните, режисирани от Скорсезе

Първият филм за извънземни на Мартин Скорсезе е тук - и това е реклама на Squarespace за тазгодишното шоу Super Bowl.

В кинематографичната кампания на разработчика на уебсайтове, озаглавена Hello Down There, режисьорът разглежда прекомерното потребление на технологии от обществото, използвайки научно-фантастични елементи.

Извънземни са пристигнали на Земята, но хората са прекалено залепени за устройствата си, за да осъзнаят, че над тях лети НЛО.

Дженифър Анистън и приятели

Дженифър Анистън имаше една от най-популярните телевизионни любови с Дейвид Шуимър, но тази реклама показва, че тя вече не си спомня за него.

54-годишната актриса се наслади на среща с екранния си любим в нова реклама на Uber Eats за Супербоул.

В едноминутния клип участват няколко звезди, сред които Дейвид и Виктория Бекъм в допълнение към кънтри певеца Джели Рол.

Уили Нелсън и любовта му към запалките

За да поддържа огъня на Bic в съзнанието на хората, компанията издигна нестандартно трио от знаменитости, които да я представят: 90-годишният Уили Нелсън, Марта Стюарт и Снуп Дог.

Въпреки че тази реклама е дълга само 30 секунди, Уили Нелсън демонстрира различни начини за използване на запалката BIC EZ Reach, чието име подсказва, че достига до труднодостъпни места.

В началото на видеото се вижда как Уили Нелсън се присъединява към FaceTime разговор на компютъра си със Снуп Дог и Марта Стюарт, като признава, че "запалката BIC EZ Reach е идеална за палене на фитили".

След като запалва още няколко неща - като факла и скара с дървени въглища - Снуп Дог извиква на Нелсън, че е откраднал запалката му, което кънтри изпълнителят безцеремонно игнорира.