Измъчен актьор, който търси смисъла на живота, броди из суровата ърбън реалност на Ню Йорк, за да го намери.

Това е героят на Тимъти Шаламе в новата реклама на Chanel за аромата Bleu, режисирана от Мартин Скорсезе.

Звездата от "Дюн" и "Уонка" подписа договор за рекламно лице на Bleu през май миналата година, а снимките от рекламата за първи път се появиха през октомври.

Това е почти перфектна реклама за луксозен аромат – еднакво забавна и претенциозна, пише Fast Company.

Предимно черно-белият спот проследява Шаламе, загледан в билборд през прозореца на луксозен апартамент. След това телевизионен водещ го пита:

"Когато си в роля, унищожаваш ли това, което си?".

Най-накрая той улавя светлината, на издигната платформа на метрото, докато чуваме отговора му. "Не, ти достигаш до себе си, намираш себе си. Едва след това си свободен да бъдеш този, който си в действителност."

Стъпвайки в осветения в синьо вагон на метрото, той изглежда прави точно това. Спотът завършва с Шаламе, който се разхожда уверено по улица в Сохо, в пълен цвят.

Рекламният клип е създаден специално за младата мъжка аудитория, особено след като годишните разходи на тийнейджърите за парфюми са се увеличили с 26%, според проучване на инвестиционната банка Piper Sandler.

През февруари инфлуенсърът Джеръми Фрагман публикува видеоклип до своите 8,8 милиона последователи в TikTok, в който отгатва какъв аромат носи един фен. "Bleu de Chanel, очевидно".

Може би това ще предизвика надпревара за въоръжаване на актьори и режисьори от А-листата сред марките за парфюми, в опит да продадат аромати на този сегмент нарастваща аудитория.

Тенденцията препраща към златния стандарт: рекламата на Kenzo от 2016 г., допълва Fast Company.