Бионсе пуска линия уиски с Moët Hennessy на LVMH
Певицата навлиза в бизнеса с луксозни напитки и така се присъединява към Марк Уолбърг, Джордж Клуни и други знаменитости, които използват ВИП статута си за реклама на премиум марки алкохол
Бионсе влиза в бизнеса с луксозен алкохол, след като обяви, че пускане нова линия уиски в сътрудничество с Moët Hennessy на LVMH.
Новината беше съобщена офциално от най-големия конгломерат за луксозни стоки в света, пише CNBC.
Певицата сподели новината с рекламен пост в Instagram със снимка с чаша от уискито, наречено SirDavis и надпис: „DAVIS IN MY BONES“ и линк към сайта на алкохолната напитка.
Следвайки нарастващата тенденция потребителите да търсят луксозни спиртни напитки, поп дивата се присъединява към клуба на Марк Уолбърг, Джордж Клуни и други знаменитости, които използват статута си, за реклама на престижните марки алкохол.
Тъй като подразделението за вино и спиртни напитки на LVMH разширява дейността си на американския пазар на уиски, SirDavis е препратка със сантиментална стойност към самата Бионсе. Според съобщението, SirDavis е кръстено на Дейвис Хог, нейният прадядото, който е криел бутилки с уиски като фермер по време на забраната в Юга.
„Когато открих, че прадядо ми е бил производител, почувствах, че любовта ми към уискито е предопределена“, казва Бионсе.
„SirDavis е начин да му отдам почит, обединявайки ни чрез ново общо наследство.“
Главният офис на линията уиски е в Хюстън, родният град на Бионсе. Произведено и бутилирано в Тексас, SirDavis е първата марка спиртни напитки на Moët Hennessy, разработена от компанията изцяло в САЩ, се посочва в съобщението.
SirDavis се състои от 51% ръж и 49% малцов ечемик и отлежава в бъчви от шери, което според дестилерията създава профил на „смела изтънченост“.
Дизайнерската бутилка, на която е изобразен бронзов кон, също е намек за последните албуми на Бионсе.
Цената на дребно ще е 89 долара, а уискито ще бъде пуснато на пазара през септември.