eMAG Black Friday 2024: стойността на поръчките за първите 3 минути е над 1,7 млн. лв., а за първите 15 - над 6,3 млн. лв.
78,48% от посещенията идват от мобилни устройства и мобилната апликация на eMAG. Най-бързата поръчка е направена за 7 секунди 32,88% от поръчките са платени с карта - с 3,11% повече от 2023 г. 808 поръчки са направени през първата минута на кампанията
eMAG Black Friday започна в 7:03 ч. тази сутрин и интересът на клиентите отново показва, че посетителите на платформата търсят добри оферти от всички продуктови категории. За първите 10 минути на кампанията имаше 56 531 уникални посетители в платформата, като близо 57% от тях бяха от мобилното приложение. През първите два часа от събитието всеки клиент е слагал в количката си средно по 3,6 продукта. За първите 2 часа на кампанията са поръчани 120 807 продукта на стойност 21 294 159 лв.
Тази година на разположение на клиентите са над 1 милион оферти на най-ниската цена за годината* в платформата eMAG, подходящи за всички нужди, които eMAG предоставя заедно с хиляди Marketplace търговци.
„eMAG Black Friday започна при висок интерес, с клиенти, подготвени за кампанията и да се възползват от многобройните й предимства – от богатия избор на продукти и категории до различни опции за плащане и доставка. Подготвили сме над 1 милион оферти на най-ниската цена за годината на платформата за всеки бюджет: в допълнение към телевизори, перални и други дълготрайни стоки на добра оферта, Black Friday е отлично време за закупуване на по-големи количества от продукти за ежедневна употреба като кафе, храна за домашни любимци или домакински консумативи и стоки. Разнообразието на пазарската количка, в която има средно по 3,6 продукта от различни категории, според мен потвърждава, че eMAG Black Friday остава повече от подходящо време от годината да се купи всичко необходимо“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
Тази година клиентите на eMAG продължават да предпочитат мобилни устройства за посещения на Black Friday кампанията, а увеличаването на картовите плащания е видима тенденция, която спомага за развитието на отлично изживяване при пазаруване онлайн. За първите 2 часа на кампанията 78,48% от посещенията са от мобилни устройства, а картовите плащания са 32,88%, с 3,11% повече спрямо същия период миналата година.
От затъмнението на сайта преди началото на кампанията в 23:00 ч. на 14 ноември до нейния старт в 7:03 ч. тази сутрин в платформата са регистрирани над 163 000 посещения – показателно за нетърпението, с което клиентите на eMAG очакват това събитие, което се организира веднъж в годината.
Първите продукти с изчерпана наличност от офертите на eMAG:
• Пералня Samsung WW80T504DAEAS7, 8 кг, 1400 об/мин, клас А, AI Control, Steam, Eco Bubble, Drum Clean, Мотор Digital Inverter, Wifi, AI Energy, Smart Control, бяла – 201 бр. са разпродадени за 1:57 мин.
• Уред за готвене под налягане Tefal CY505E30 One Pot, 1200 W, 6 л, 25 програми, задържане на топлина, черен – 101 бр. са разпродадени за 2:09 мин.
• Електрическа четка за зъби Oral-B Vitality Pro, 2D почистване, 3 програми, 1 зарядно устройство, 1 накрайник, лилава – 300 бр. са разпродадени за 2:32 мин.
• Самобръсначка Gillette Fusion5, 1 самобръсначка + 10 резерви – 100 бр. са разпродадени за 3:32 мин.
• Телевизор TCL LED 43P655, 43" (108 см), Smart Google TV, 4K Ultra HD, Клас F (модел 2024) – 301 бр. са разпродадени за 3:35 мин.
• Вертикална прахосмукачка без кабел Dyson V8 Absolute 2023, 425 W, 0.54 л, автономност 40 мин, жълто/сиво – 100 бр. са разпродадени за 3:51 мин.
• Телевизор LG LED 65UT73003LA, 65" (164 см), Smart, 4K Ultra HD, Клас G (Модел 2024) – 102 бр. са разпродадени за 4:10 мин.
• Телевизор TCL LED 43P655, 43" (108 см), Smart Google TV, 4K Ultra HD, Клас F (модел 2024) – 303 бр. са разпродадени за 6:43 мин.
• Електрическа четка за зъби Oral-B Vitality Pro, 3D почистване, 3 програми, 1 накрайник, синя – 404 бр. са разпродадени за 6:55 мин.
• Лаптоп Gaming ASUS TUF F15 FX507ZC4, Intel® Core™ i5-12500H, 15.6'', Full HD, IPS, 144Hz, 16GB DDR4, 512GB SSD, NVIDIA® GeForce RTX™ 3050 4GB GDDR6, No OS, Jaeger Gray – 153 бр. са разпродадени за 7:07 мин.
Поръчките с най-висока стойност средно на клиент са от Кърджали, 1 794 лв./клиент, Ямбол, 1 160 лв./клиент, Видин, 931 лв./клиент, Перник, 907 лв./клиент, Силистра, 751 лв./клиент.
Поръчката с най-висока стойност през първите 5 минути след началото на кампанията е за 7 000 лв.
Най-бързата поръчка е направена за 7 секунди, в 07:03:57 ч. от Варна – на стойност 5 576,97 лв.
За първи път абонатите на Genius имат възможност да използват услугата по време на eMAG Black Friday в България – 76 866 от посещенията на платформата за първите 2 часа от кампанията са на абонати на Genius, възползващи се от опции за безплатни доставки и ексклузивни оферти по време на Black Friday. Те са поръчвали средно по 4,4 продукта със средна стойност на поръчката 680 лв.
Акценти от първите 2 часа на eMAG Black Friday 2024:
• 808 поръчки, регистрирани през първата минута на кампанията;
• 32.88% от поръчките са платени с карта;
• 78.48% от поръчките са направени от мобилни устройства;
• „Златната секунда” – 07:26:17 ч. (89 поръчани продукти, на обща стойност 4 700 лв.);
• Първата поръчка е направена 7 секунди след началото на кампанията – за продукти на обща стойност 5 576,97 лв.;
• 120 807 продукти на стойност 21 294 159 лв. за първите 2 часа на кампанията;
• 490 835 посещения на платформата за първите 2 часа на кампанията.
Топ категории – бройки продадени продукти от категорията:
Малки и големи домакински уреди – 19 457 бр.
Продукти за всеки ден за семейството и дома – 23 856 бр.
ТВ, електроника, фото – 7 285 бр.
Мода & спорт – 4 088 бр.
Продукти за деца & играчки – 17 152 бр.
Телефони, таблети & джаджи – 8 007 бр.
Лаптопи, IT продукти & офис – 7 074 бр.
Мебели и продукти за дома – 10 719 бр.
Лична грижа & козметика – 14 742 бр.
eMAG Black Friday 2024 ще продължи през целия ден, като клиентите имат на разположение широка гама продукти, както и гъвкави решения за плащане, включително разсрочено, с 0% лихва, на 10 вноски за суми над 299 лв. или на 20 вноски над 599 лв. Краткосрочните и дългосрочни опции за eCredit са за всички продукти на платформата и в помощ както на тези, които купуват продукти за текуща употреба, и тези, които са изчакали кампанията, за да закупят по-скъп продукт.
* Важи за периода 1.01-15.11.2024 г. и не важи за продукти извън платформата emag.bg. Продукт, чиято продажна цена на eMAG Black Friday е по-ниска или равна за периода от 1 януари до 14 ноември 2024 г., ще бъде отбелязан със специален бадж „най-ниска цена за годината“. Отнася се само за продукти, предлагани на платформата на еMAG за посочения период и не включва референции към цени на търговци извън платформата eMAG