Новият хит от БАКБ: Pop Card - биоразградимата карта за деца и младежи от поколението Z
Продуктът е изработен от царевица и е изцяло насочен към отговорните, съзнателни и екологично настроени млади хора на възраст 14 - 25 години и техните родители
![Новият хит от БАКБ: Pop Card - биоразградимата карта за деца и младежи от поколението Z](https://sportal365images.com/autocrop/smp-images-production/profit.bg/05022025/f5d19fb9-3143-4112-9335-847a898ca088.jpg?width=1001&height=538&format=webp)
![profit.bg](https://new.sportal365images.com/process/smp-images-production/profit.bg/21022024/8438a9c2-0e0b-4b69-a697-babaa3db07a2.png?operations=autocrop(512:512))
В последните години обръщаме все повече внимание на поведението на хората от различните поколения, изследваме и анализираме техните особености, с цел да отговорим на нуждите, очакванията и мечтите им. Всяко поколение има свои характеристики, определени от времето, в което то живее. Днес, поколението, което изпъква все по-ярко в семейната, приятелската и бизнес средата и в обществото ни като цяло е Поколението Z. То е второто най-младо поколение в момента, обхваща младежите, родени между 1997 г. и 2012 г. и е със съответните за всяка възраст особености: най-големите от тях вече имат работа и ипотеки, а най-младите са все още в пред тийнейджърска възраст.
Поколението Z е известно със своя индивидуализъм, осъзната грижа за околната среда и вярата, че трябва да изпълни своята мисия - да помогне за спирането на отрицателните изменения в климата и за установяването на по-голяма справедливост за всички. Това е поколението, което категорично очаква да види ясен ангажимент за устойчивост и екологичност от компаниите и организациите. Българо-американска кредитна банка е банката, която напълно отговаря на тези негови ценности, защото стои твърдо на зеления път, като развива устойчиви практики и демонстрира своята ангажираност към опазването на околната среда, редуцирането на въглеродния отпечатък и социалната си отговорност. Днес, като част от своята екологично ориентирана дейност, БАКБ представя своя нов продукт POP CARD - биоразградими дебитни карти за деца и младежи. Продуктът е изработен от царевица и е изцяло насочен към отговорните, съзнателни и екологично настроени млади хора на възраст 14 - 25 години и техните родители.
POP CARD се предлага в две категории: деца на възраст 14-18 години и младежи на възраст 18-25 години. Децата с помощта на своите родители, а младежите – самостоятелно, могат да открият своите карти във всеки офис в клоновата мрежа на БАКБ. Те ще получат разплащателна сметка в лева или евро, дебитна карта Visa и достъп до БАКБ online и mobile при специални условия. За да бъде новата Pop Card хитов продукт, тя е без такса за откриване и без месечна такса за обслужване. Но, най-голямото предимство е, че теглите без такса от всеки банкомат в България.
POP CARD осигурява нещо повече от начин за плащане и управление на бюджета. За децата тя е символ на порастване и независимост, а за младежите - социално признание и съответствие с усилията им за позитивно въздействие върху природата. С POP CARD децата и младежите се превръщат в истински герои и граждани на света, а БАКБ им осигурява платформа, в която да изразят своите ценности и да реализират своите мечти.
С новия си продукт POP CARD за деца и младежи БАКБ изразява своето уважение, признание и подкрепа към поколението младежи, което вече изграждат новата бизнес среда и общество. С него банката демонстрира своето специално отношение към клиентите като цяло - като подкрепя отговорния избор на младежите и тяхното право да бъдат равностойни лидери в приобщаващата, подкрепяща общност на финансовите институции, компаниите и гражданите, избрали зеления път на своето развитие.
Ако имате дете, което с нетърпение очаква своята първа карта за да покаже, че вече е пораснало или сте млад човек, който твърдо стои зад зелената идея - посетете най-удобния за вас офис на БАКБ и заявете своята POP CARD. Има и още една изненада от банката: ако го направите до 31 март 2025 г. ще получите и ваучер за безплатни средни пуканки в кината Арена и Cinema City.
Платено съобщение от БАКБ