Слънчевата долина в Айдахо се върна към нормалното си ежедневие след като едно от най-следените годишни събития – конференцията, организирана от компанията за инвестиционно банкиране Allen&Co.,приключи.

Четиридневният форум, известен като „лагерът на милиардерите предоставя възможност за някои от най-влиятелните бизнесмени в света да обсъдят бъдещите си партньорства и сделка в спокойна атмосфера на фона на живописна планинска гледка.

Това е мястото, на което са договорени някои от най-значимите сделки през последните четири десетилетия като придобиването на ABC от Disney през 1995 г., на YouTube от Google през 2006 г. и на The Washington Post от основателя на Amazon Джеф Безос през 2013 г., отбелязва Fast Company и обобщава най-важните бизнес новини от лагера тази година.

Skydance и придобиването на The Free Press

Според инфромация на The New York Times една от потенциалните сделки, обсъждани на тазгодишната среща, е била придобиването на онлайн изданието The Free Press от медийния гигант Skydance.

Дейвид Елисън, главен изпълнителен директор на компанията, беше сред делегатите на конференцията заедно с Бари Вайс, съосновател на The Free Press.

Източници, близки до дискусията, заявявиха пред The Times, че Елисън е предложил на Вайс „разнообразие от варианти“ по отношение на потенциалните споразумения, ако Skydance придобие The Free Press, включително Вайс да поеме основна роля в определянето на редакционната насока на CBS News.

Все пак официално споразумение не е обявено. Skydance и The Free Press не отговориха на молбата за коментар от Fast Company.

Disney продава A&E Global Media

На 8 юли, точно преди началото на тазгодишната конференция в Сън Вали, Disney и Hearst, съсобственици на кабелната мрежа A&E Global Media, обявиха, че искат да продадат мрежата.

Новината следва по-широката тенденция сред медийни компании като Comcast и Warner Bros. Discovery да отделят кабелните си мрежи в опит да се освободят от слабо ефективните части на бизнеса, тъй като традиционната а телевизия продължава да върви по пътя на бързия спад.

Това е съвсем различен подход от този преди няколко години, когато медийните компании предпочитаха да придобиват конкуренти в рамките на това, което Variety нарече „надпревара във въоръжаването“, за да се конкурират с конкурентите в областта на стрийминга.

След новината, че A&E търси нов купувач, главният изпълнителен директор на Disney Боб Айгър се срещна с медийни магнати по време на легера, сред които ръководителят на Comcast Брайън Робъртс, главният изпълнителен директор на Sony Pictures Entertainment Рави Ахуджа и ръководителят на Warner Bros. Discovery Дейвид Заслав.

„1000-килограмовата горила“ AI

В края на конференцията Business Insider разговаря с изпълнителния директор на Flowcode Тим Армстронг, който посещава лагера всяка година от над десетилетие.

Според него, без да е изненадващо, най-горещата тема за обсъждане тази година е била изкуственият интелект.

AI е бил „1000-килограмовата горила“ във „всеки разговор, всяка среща“, заяви Армстронг пред изданието, като добави, че ръководителите са прекарали голяма част от изнесеното заседание, споделяйки идеите си как да прилагат нови инструменти за технологията.

Модата на шантавите очила

И тази година традицията в милиардерския дрескод беше напълно спазена – излишък от безвкусни поло ризи, дънки, шапки и торбести рокли.

В интервю за Fast Company столистът Мери Комик обяснява, че „тихият лукс“ е общоприетият дрескод в Слънчевата долина, като милиардерите избират неутрални нюанси и сдържани кройки. „Техният скрит луксозен стил се разпознава от хората в тези среди“, отбелязва Комик.

Все пак, се появиха няколко нови тенденции. Иванка Тръмп и основателката на Spanx Сара Блейкли избраха аксесоари, вдъхновени от уестърна, докато други носеха семпли тоалети, но подчертани със свръхмодерни слънчеви очила, включително Сам Алтман от OpenAI (който носеше чифт за 400 долара, вдъхновен от ски маски от 70-те години) и Джон Елкан от Ferrari, който носеше винтидж чифт на Tom Ford, толкова огромни, че отдалеч спокойно можеше да бъдат сбъркани с Apple Vision Pro.