Започна летният лагер на милиардерите – лежерното събитие за сделки, които разтърсват света
Най-богатите хора на планетата отново се събраха в Айдахо и спазиха традицията на небрежен стил, който на моменти граничи с пълна липса на усет за естетика
&format=webp)
Едно от най-важните летни събития в годишния календар на милиардерите официално беше открито.
Плеяда от световни корпоративни лидери, главни изпълнителни директори, медийни и технологични магнати се събра в Слънчевата долина, Айдахо за конференцияta на Allen & Co., известна като „летния лагер за милиардери“, който се провежда от 1983 г. насам.
Очаква се по време на събитието най-могъщите умове на планетата да договорят сделки за разтърсващи бизнесите им сливания и придобивания, но в лежерна атмосфера, докато отпиват от коктейлите си, облечени в сиви тениски и бейзболни шапки, пише DailyBeast.
Ежегодната среща на върха събира световни лидери като главния изпълнителен директор на Apple Тим Кук, главния изпълнителен директор на Disney Боб Айгър, главния изпълнителен директор на OpenAI Сам Алтман и др.
Милиардерите пристигнаха откупираха летището в Айдахо с частните си самолети, след което побързаха да се настанят сред непринудената обстановка на летния лагер.
И тази година главният изпълнителен директор на OpenAI Сам Алтман беше във фокуса на фотографските обективи. 40-годишният предприемач изглеждаше като човек, отиващ на шопинг в свободното време, а не като лидер, задвижващ глобални технологични промени.
Той пристигна облечен с тъмносиня фанелка и ярки слънчеви очила с бяла рямка от Vuarnet на цена от 410 долара. Моделът е вдъхновен от ски маските от 70-те години и е идеален за курортната атмосфера в Слънчевата долина на Айдахо.
Председателят на Ferrari Джон Елкан заложи на огромни черни очила, чиято форма изглеждаше нелепо на лицето му, навявайки асоциации за летящи насекоми.
49-годишният милиардер е главен изпълнителен директор на Exor, холдинговата компания на известната италианска фамилия Аниели, притежаваща марката Ferrari. Освен това има дялове във Fiat и списание Economist.
Главният изпълнителен директор на Warner Bros. Discovery Дейвид Заслав закриваше лицето си с оранжеви слънчеви очила, докато разговаряше с репортерите на конференцията.
Той демонстрира добро настроение, въпреки лошите новини в последно време: Акционерите на Warner Bros. отхвърлиха предложението за 4% увеличение на заплатата му, тъй като компанията се сблъсква със спад на продажбите.
Но Заслав вероятно ще се справи, тъй като нетното му състояние е приблизително 400 милиона долара, допълва DailyBeast.
Дъщерята на президента на САЩ Доналд Тръмп – Иванка, се присъедини към компанията на Заслав, като двамата бяха забелязани да се разхожда заедно. 43-годишната президентска наследница се появи на летния лагер със съпруга си Джаред Къшнър, бивш съветник на баща й.
Президентът и главен изпълнителен директор на Amazon Анди Джаси и съпругата му Елана заложиха на семпъл стил в приглушени цветове и небрежни кройки, така че да не привличат внимание по време на разходката си.
Най-атрактивният стил се оказа на главния изпълнителен директор на News Corp Робърт Томсън, който беше заложил на нещо средно между пенсиониран рейнджър от национален парк, лагерник или дружелюбен дядо, който разказва приказка на няколко хлапета край лагерния огън, допълва DailyBeast.
На черната му шапка с елегантни бели букви в курсив беше изписано News Corp.
Главният изпълнителен директор на YouTube Нийл Мохан изглеждаше като класически баща, излязъл на разходка в парка с кучето. Той носеше черен суичър върху светлосива тениска и авиаторски модел слънчеви очила.
Ежедневният стил на Тим Кук сякаш отдаваше почит на покойния основател на Apple Стив Джобс, емблематичен с небрежната си сива тениска или черна риза.
И макар че можеш да извадиш Кук от Калифорния, не можеш да извадиш Калифорния от Кук. Милиардерът беше допълнил небрежния си стил с чифт панталони в каки и часовник – на Apple, разбира се.
54-годишният главен изпълнителен директор на Yahoo! Джим Ланзон също пристигна с лежерен стил в сиво-сини панталони и широка тъмносиня фанелка, усмихвайки се, докато влиза в конференцията.
За да се избегнат обърквания със самоличността на най-богатите хора на планетата, повечето участници носеха табелки с имената си.
Президентът и главен изпълнителен директор на Sony Pictures Рави Ахуджа и главният изпълнителен директор на Sony Хироки Тотоки се разхождаха заедно в ярки бели ризи – освежаваща гледка след океана от синьо, сиво и черно. Въпреки това двамата приличаха на корпоративни съмишленици, които се готвят да поръчат тройно еспресо в скъпо кафене в Сан Франциско, допълва DailyBeast.
Главният изпълнителен директор на Uber Дара Хосровшахи вероятно трябва да уволни стилиста си. Магнатът носеше невзрачна синя тениска, а суитчърът му беше завързан около кръста, сякаш се готви за джогинг в парка. Той представи марката Sun Valley с тъмносиня шапка с надпис SV 25, допълва DailyBeast.
45-годишният главен изпълнителен директор на Shopify Тобиас Лютке изглеждаше небрежно секси, докато отпиваше наполовина довършеното си кафе от сутринта. Диоптричните очила бяха закачени на фанелката му, прикривайки лицето си със слънчеви.
Председателят на Groupon Ерик Лефкофски беше залобил на чифт мини слънчеви очила със сини сенници – абсолютно същите, които носеше миналата година за същата конференция.
Главният изпълнителнен директор на Alice and Olivia Стейси Бендет обаче демонстрира истински елегантен стил с рокля от две части, комбиниращи дантела и цветен принт, а косата й беше украсена с блестяща лента, наподобяваща тиара.