В продължение на почти 20 години коктейлът Honey Deuce беше безспорен шампион сред напитките на US Open.

Но тази година на корта изгрява претендент, който предлага конкурентна доза лятно освежаване.

Ето го, Watermelon Slice.

Създадената от IHG Hotels & Resorts напитка е лимитирана серия и ще се предлага на гостите на турнира в Ню Йорк, започващ на 18 август, пише Fast Company. Посетителите ще могат да се насладят на коктейла на цена от 39 долара в бара Racquet Bar на IHG, както и в избрани хотели на IHG в града.

IHG Hotels & Resorts

За IHG това не е просто коктейл.

Продажбата на специално създадена напитка на US Open е желан рекламен шанс, като се има предвид, че чашите с марката със сигурност ще бъдат заснети на големия екран и в безброй Instagram профили по време на турнира.

Водката Grey Goose ще се завърне за 19-та поредна година като официален спонсор на US Open, титла, която ѝ дава привилегията да участва в състава на другата звезда на бара – коктейлът Honey Deuce, на цена 23 долара.

Honey Deuce, който съчетава водка Grey Goose, лимонада и малко ликьор от малини Chambord, гарниран с меден пъпеш във формата на тенис топки, е бил в ръцете на звезди като Тейлър Суифт и Серена Уилямс.

Миналата година той е донесъл приходи от над 10 милиона долара, още преди да са приключили тенис мачовете, и е вдъхновил създаването на собствена линия продукти.

За да се съревновава с такава емблематична напитка, Watermelon Slice ще трябва да покаже изключителни резултати. Създателите му го описват като „освежаваща смес от Moët & Chandon, сок от диня, ликьор от бъз и лайм, гарнирана с характерния резен диня“.

„Феновете търсят нещо енергично и лесно за консумация между сервисите – нищо прекалено тежко, но с точното съчетание от аромати. Watermelon Slice предлага точно това“, казва Конър Смит, вицепрезидент по стратегията на марката в IHG.

Watermelon Slice се отличава с уникалния си дизайн на чашата за колекционери (което може отчасти да оправдае високата му цена). Сервира се в чаша с дръжка – разбира се, с логото на IHG Hotels & Resort, проектирана да прилича на тенис топка. Това е много по-елегантна версия на яденето на мелба от купичка с форма на каска на бейзболен мач, допълва Fast Company.

IHG Hotels & Resorts

„Имахме с ясна визия: чашата трябва да е разпознаваема веднага като тенис топка, но все пак да изглежда луксозна и функционална за сервиране“, обяснява Смит.

„Най-голямото предизвикателство беше перфектния нюанс на неоново жълто (или зелено, в зависимост от това какъв цвят смятате, че е тенис топката), без да компрометираме усещането на чашата в ръката ви. Работихме в тясно сътрудничество с нашите партньори, за да постигнем точно съотношение между форма, цвят и тактилно покритие.“, допълват създателите на коктейла.

Голяма част от интригата около Honey Deuce и Watermelon Slice е тяхната ексклузивност: и двата коктейла се предлагат само по време на турнира. Що се отнася до това дали Watermelon Slice ще се завърне в следващите години, Смит казва: „Просто трябва да изчакате и ще видите.“