Skims на Ким Кардашиян достигна оценка от 5 милиарда долара
Goldman Sachs е сред инвеститорите на компанията за моделиращо бельо, която заяви, че е готова за „следващото ниво“ в бизнеса
&format=webp)
Линията за моделиращо бельо Skims, чийто съосновател е Ким Кардашиян, достигна нетна стойност от 5 милиарда долара след набирането на 225 милиона долара ново финансиране, съобщава BBC.
Компанията планира да използва средстава от инвеститорите, сред които е и подразделение на банковия гигант от Уолстрийт Goldman Sachs, за да отвори повече магазини и да се разшири по целия свят.
„Нямаме търпение да изведем Skims на следващото ниво, като продължаваме да сме иноватори и да поставяме стандартите в нашата индустрия“, заяви Кардашиян.
Това е едно от най-големите финансирания за тази година на американска потребителска марка и идва в момент, когато Skims се сблъсква с ожесточена конкуренция от страна на Lululemon.
Компанията на Кардашиян управлява 18 магазина в САЩ и продава продуктите си чрез търговци на дребно по целия свят, като ще се фокусира „предимно“ върху физическата си търговия на дребно през следващите няколко години, се посочва в изявление.
Очаква се продажбите да надхвърлят 1 млрд. долара тази година, което според главния изпълнителен директор Йенс Греде, дава увереност на компанията да преследва дългосрочните си цели.
Марката дебютира през 2019 г. с линия от моделиращо бельо и оттогава разшири гамата си, като включи домашно облекло и други модни категории.
Растежът я е превърнал в по-значима част от пазара на спортни дрехи, който до голяма степен се доминира от марки като Lululemon и Alo Yoga. Skims също така разчита на голям брой инфлуенсъри, включително семейство Кардашиян и други знаменитости като Меган Фокс и Парис Хилтън, за да повиши своята привлекателност.
От стартирането си компанията обаче се сблъска с някои противоречия. Първоначалното й име, Kimono Intimates, беше критикувано, че пренебрегва значението на традиционното японско облекло, което накара компанията да измисли друго име – Skims.
Един от продуктите – маска за лице, която се носи по време на сън, раздели потребителите в интернет.
Някои приветстваха продукта като бъдещето на неинвазивното моделиране на лицето, други го осъдиха като дистопичен и заявиха, че компанията кара жените да се чувстват по-несигурни.


)



&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)