В петък, на 6 ноември, Денис Ле Вот, старши вицепрезидент Продажби и Маркетинг за Европа G9, даде на Джоди Панов ключовете на 3.5-милионната Dacia, продадена след възраждането на марката през 2004 г.

Джоди, омъжена, майка на две деца, сега е щастлив собственик на Dacia Sandero Stepway, първият нов автомобил, който тя някога е купувала. Събитието се състоя в дилърството на Dacia в Мил Лейн, предградие на Лондон.

По време на пътуване до Турция родителите на Джоди виждат много Dacia автомобили по пътищата и предлагат на дъщеря си да разбере повече, защото те „изглеждаха като да са добри коли“.

Преди всичко дизайнът на Sandero Stepway е този, който грабва Джоди, когато тя посещава дилърството Mill Lane Dacia, за да проучи и, впоследствие, да поръча Sandero Stepway.

“Днес предаваме ключа на 3.5-милионната Dacia. Много съм щастлив, че това става във Великобритания, където марката бе лансирана през 2013 г.,” заяви Денис Ле Вот, Groupe Renault, старши вицепрезидент за Европа G9.

“Достигайки този крайъгълен камък от 3 500 000 клиенти, Dacia затвърждава своя успех благодарение на ясно и просто обещание, което отговаря перфектно на желанията на клиентите за безопасни, надеждни автомобили, оборудвани с модерни функции и услуги, като всичко това се предлага на достъпни цени.”

Dacia: над 10 години успех

За малко повече от 10 години Dacia продаде над 3.5 млн. автомобила в Европа и Средиземноморския басейн.

Две години след пълното обновяване на своята гама, марката продължава да се развива. През първата половина на 2015 г. продажбите на Dacia се увеличиха с 10.1%, достигайки 290 024 продажби.

Продажбите в Европа нараснаха с 5.5% през първата половина на годината, достигайки 205 436 бройки. Във Франция Dacia твърдо остава на 5-о място на пазара на пътнически автомобили с 5.3% пазарен дял, като марката е 4-а при продажбата на автомобили на дребно.

От 44 държави, в които се продават автомобили Dacia, 19 достигат рекордни нива на продажбите през първите шест месеца на 2015 г.

Разширяваща се общност от клиенти

Отвъд своя търговски успех, Dacia доказа уменията си в обединяването на клиентите. В много държави собствениците на Dacia се събират, за да споделят своя опит в духа на три общи ценности: непредубеденост, простота и щедрост.

Хиляди клиенти посещават събития, организирани в няколко държави, демонстрирайки своята отдаденост на марката. 11 000 човека посетиха Big Birthday Celebration на Dacia във Франция, 6000 се събраха в Чехия, а в Дания и Германия се събраха съответно 3000 и 3400 фена за гигантски пикник.

За да отбележи 10-ата годишнина на марката в Мароко, концерт на международната raï звезда Халед събра 4500 човека на място и стотици хиляди пред телевизорите.

Tези общностни събития стават все по-популярни и позволяват на клиентите да изградят специална връзка с марката.

Във Facebook Dacia събра почти 2.8 млн. фена само за 5 години.