Ferrari подаде в Службата за патенти и търговски марки на САЩ (USPTO) патентна заявка за нова конструкция на кокпита на суперкола с централна арка, разделяща предното стъкло на две части.

Подобна конструкция се използва в състезателите болиди на Формула 1. В бъдеще това решение може да бъде използвано в новите модели на италианската марка.

По информация на TheDrive, в патента са описани две различни решения.

В първия случай централната стойка се поставя отгоре на предното стъкло, а във втория – между двете отделни половини на стъклото.

За подобряване на аеродинамиката чистачките може да се скрият зад централната стойка.

Инженерите на Ferrari смятат, че наличието на централна стойка ще играе ключова роля в конструкцията на супервозилото и ще позволи да се намали ширината на предната стойка на автомобила. Оттам – да се промени и организацията на самия салон.

Ferrari планира да използва външна система от камери, картината от които ще се проектира на предното стъкло.

Както се описва в патента, конструкцията може да се използва в коли както с фиксиран, така и с прибиращ се покрив.

Човекът, който натрупа милиарди от потрошени автомобили72-годишният Уилис Джонсън от Оклахома е собственик на Copart, а личното му богатство се оценява на близо 2 милиарда долара

Официално плановете за внедряване на новата конструкцията в серийни модели на марката не са потвърдени.

Ако това все пак стане, бъдещите суперколи на Ferrari ще изглеждат съвършено различно от настоящите.