Стартира 11-ото издание на най-голямото икономическо събитие у нас – Шумът на парите.

Форумът се провежда онлайн днес и утре, като се излъчва на Profit.bg, във Facebook и YouTube.

Програмата в двата дни предвижда шест дискусионни панела с 40 лектора.

Стартът беше даден в 9.00 часа днес с панел „Лични финанси“, където лекторите обсъждат различните инвестиционни възможности, както и доходността, която те постигнаха в периода на пандемията.

По време на дискусията ще чуете експерти мнения, касаещи пенсионното осигуряване, кредитното посредничество, както и активните и пасивните фондове и др.

Между 10.30 и 11.30 часа ще се проведе и втората дискусия за тази година – „На пазар през 2020 г.“. Панелът прави дебют в рамките на събитието, като ще ни срещне с представители на eMAG, Сирма Бизнес Консултинг, Mastercard и Paraflow. Малка част от темите, които ще засегнем по време на дискусията, са:

  • Какви са очакванията за безналичните трансакции след ефектите от COVID-19 пандемията?
  • Kакви проблеми срещнаха бизнесите при опитите им да дигитализират структурите си по време на пандемия?
  • Какво е необходимо да знае всеки предприемач, който се опитва изцяло да установи начин на работа тип home office в своето дружество?
  • Първия ден на Шумът на парите ще завърши с панел „Двигатели на растежа“ (12.00 – 13.00 часа), където участие ще вземат представители на две публични компании – Алкомет и Индустриален Холдинг България, както и на още една бъдеща – Биовет.

    Бъдещето на автомобилния сектор в страна ще обсъдим с Аутомотив Клъстер България, a главният икономист на Уникредит Булбанк Кристофор Павлов ще ни запознае с настоящата икономическа обстановка у нас и очакванията му за следващите години.

    Шумът на парите 2020 се осъществява с подкрепата на Обединена Българска банка, Алкомет, eMAG, Opel, Димитър Маджаров, Сирма Солюшънс, Пощенска банка, Капман и MTF SOFIA, Уникредит Булбанк, Mastercard, Българска банка за развитие, Amundi, А1 България, SuperCredit, TBI Банк, Индустриален Холдинг България, Paraflow и HP.

    Организационен партньор на събитието е агенцията за PR и маркетингови услуги Well Done.