Можете ли да разшифровате БАРкода на успеха в рекламата?

858
Можете ли да разшифровате БАРкода на успеха в рекламата?

Конкурсът BAAwards 18 на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) приема проекти в секцията на бизнес наградите.

Под мотото „БАРкод на успеха“ ще бъдат отличени екипите и експертите, реализирали най-добрите и успешни маркетингови стратегии през изминалата година.

В студиото на Profit гостува Росен Mисов, изпълнителен директор на Българска асоциация на рекламодателите, за да сподели прогнозите, очакванията и впечатленията за развитието, както на бизнеса, така и на младите и качествени кадри в България, които заедно се стремят да разшифроват БАРкода на успеха в рекламата.

Росен Мисов има 20 годишен опит в различни индустриални групи, публично-частни партньорства, корпоративен маркетинг, връзки с медиите и държавните институции.

Като представител на Проктър енд Гембъл е заемал ръководни постове в Българската асоциация на детергентната индустрия (БАДИ) и Българската национална асоциация етерични масла, парфюмерия и козметика (БНАЕМПК).

От 2012 г. той е изпълнителен директор на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и член на УС на Националния съвет по саморегулация (НСС).

Вижте какво още сподели Мисов във видеото по-долу:
 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Едно от най-добрите депозитни предложение за парите ви

Депозитът „Всичко е точно“ е специално за вас