Можете ли да разшифровате БАРкода на успеха в рекламата?

684
Можете ли да разшифровате БАРкода на успеха в рекламата?

Конкурсът BAAwards 18 на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) приема проекти в секцията на бизнес наградите.

Под мотото „БАРкод на успеха“ ще бъдат отличени екипите и експертите, реализирали най-добрите и успешни маркетингови стратегии през изминалата година.

В студиото на Profit гостува Росен Mисов, изпълнителен директор на Българска асоциация на рекламодателите, за да сподели прогнозите, очакванията и впечатленията за развитието, както на бизнеса, така и на младите и качествени кадри в България, които заедно се стремят да разшифроват БАРкода на успеха в рекламата.

Росен Мисов има 20 годишен опит в различни индустриални групи, публично-частни партньорства, корпоративен маркетинг, връзки с медиите и държавните институции.

Като представител на Проктър енд Гембъл е заемал ръководни постове в Българската асоциация на детергентната индустрия (БАДИ) и Българската национална асоциация етерични масла, парфюмерия и козметика (БНАЕМПК).

От 2012 г. той е изпълнителен директор на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и член на УС на Националния съвет по саморегулация (НСС).

Вижте какво още сподели Мисов във видеото по-долу:
 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg