Асортиментът на eBag идва от нашия партньор Фантастико и в лицето на такъв голям партньор ние разчитаме на техния асортимент, който е един от най-добрите в София, заяви Иван Александров, основател и изпълнителен директор на eBag.bg. по време на панел „TechНологии на успеха“ на деветото издание на финансовия и икономически форум Шумът на парите, организират от Profit.bg.

Имаме две точки, в които се извършва самото пакетиране. Ние сме си разработили технологично решение, с което влизат поръчките и се разпределят за пакетиране. След това се подреждат при доставчиците, които ги транспортират до крайния адрес.

Ако има някакви усложнения, като необходимост за подмяна или допълване на продукт, всичко това излиза в нашата система. Стараем се всички тези неща да ги правим с минимален брой хора, затова се доверяваме на технологиите. Още от самото начало имаме екип, който развива технологично тези неща и това е едно от ключовите ни предимства, каза още Александров.

Вероятно много хора ще се изненадат, но най-продаваната ни категория е плод и зеленчук. Другата най-продавана категория са млечните продукти и след това месо. Повечето хора решават да тестват качеството на нашата услуга с плод и зеленчук, добави Александров.

eBag наскоро стана на 3 г. Всяка година имаме минимум 100% ръст като те са само толкова, защото досега трудно разширявахме капацитета.

Заради това преди няколко месеца това взехме стратегическо решение с нашите партньори. Вече работим върху склад, който нашият партньор Фантастико ще зарежда. Там ще се осъществява цялото пакетиране и впоследствие оттам ще тръгва и логистиката. Това би трябвало да ни даде възможност, от една страна, да обработваме повече поръчки и по-ефективно.

Имаме амбиции да разширяваме асортимента, отваряйки маркетплейс за други интересни продукти, които не се намират във Фантастико, тъй като проблемът при тях е, че мястото е доста ограничено, посочи експертът.

По отношение на технологичните ограничения, Александров заяви, че всеки един бизнес има ограничения. При eBag ограничението досега беше пакетирането на поръчките, но сега, с изграждането на новия склад, очаквам да се появи ново ограничение, което ще дойде от логистичната част.

Друго ограничение е, че в София Google Maps за определени квартали тотално не работи и не може по никакъв начин да намерите точните адреси, добави още предприемачът.

Александров също така заяви, че неговата компания е подготвена с изискванията, свързани с Общия регламент за защита на личните данни (GDPR). Според него обаче тази нова регулация в Европа ще направи доста по-трудно навлизането на стартиращи бизнеси, които търсят иновации.

Повече информация за Шумът на парите можете да намерите на сайта на събитието или във Фейсбук.

Спонсори на конференцията Шумът на парите през 2018 г. са Първа Инвестиционна банка, CSOFT, Philip Morris, SIRMA Group, Градус, ALCOMET, TBI BANK, Admiral Markets, Qatar Airways, Garitage park, Arco Real Estate, Opel, Residential Park Lozen, Aмерикански университет в България, Юг Маркет и Юг Маркет Фонд Мениджмънт, Пощенска Банка, International Hotel Casino & Tower Suites, Amundi asset management, Сосиете Женерал Експресбанк, Mining.bg и Hotel Rila Borovets.

Организационен партньор на събитието е агенцията за връзки с обществеността United Partners.

Медийни партньори на събитието са Novini.bg, Economic.bg, Kaldata.com, Offnews.com, Imot.bg, ФАКТИ, Businessmap.bg, в. Труд и сп. Икономика.