Digital Trends 2019 – събитие, организирано от Profit.bg, събира на една сцена изпълнителните директори на топ компаниите и двигателите в рекламната индустрия в световен мащаб на 15 октомври 2019 г. в НДК в София.

Повече от 20 представители на бизнеса в страната и чужбина ще дискутират промените и трансформациите, за които компаниите трябва да се подготвят във вече съществуващата дигитална екосистема.

Гостите и присъстващите на форума ще имат възможността да се срещнат с представители на топ брандове и да дискутират тенденциите в дигитализацията в сферата на телекомуникациите, банковия сектор, социалните медии и стартъп сектора.

Темите, които ще бъдат част от дискусионните панели, са ролята на SEO при взимане на бизнес решения, устойчивост на електронния бизнес, маркетинг екосистемата на социалните медии, иновациите в бързооборотния сектор, най-големите предизвикателства в банковата индустрия, изкуствен интелект, спорт и забавление.

Днес ще ви представим трима от чуждестранните лектори, които вече има запазен билет за Digital Trends:

Емили Рейно, Global Digital Consultant @ Ringier, ще представи бъдещето на симбиозата между дигиталната и традиционните форми на рекламата, базирани на опита на световната медиа агенция Ringier. С повече от 180 години опит в рекламата, семейната компания днес има повече от 7300 служители, оперира в 19 страни и работи за над 105 световно признати бранда. Компанията генерира продажби за над 1 милиард франка през 2018 г. като 1/3 от него дължи на продажби в дигиталната сфера.

Малте Лендвер, SEO @ Searchmetrics, се фокусира върху синергията на съдържанието, за да се постигнат максимални резултати в оптимизацията за търсачките. Searchmetrics е компания, в която работят 250+ служители от повече от 20 националности. Голяма част от изграждането на стратегията на компанията е в усъвършенстването на анализа на дигиталните инструменти. За работата си през годините компанията е получила повече от 17 награди в сферата на SEO инструментите.

Бела Пап, Global Agency Director - Bing Advertising @ Microsoft, oтговаря за развитието и засилването на стратегическите връзки с агенции от световна величина. Като част от глобалния екип от мениджъри и специалисти на Microsoft advertising, помага на медийните професионалисти във водещите агенции за закупуване на реклама да се възползват от предимствата на BING за търсене, разширено таргетиране и реклама на продукти сред техните клиенти по света.

Digital Trends 2019 се осъществява с подкрепата на: EMAG, Нетера, Уникредит Булбанк, Opel, Адмирал Маркетс, Резиденшъл Парк Лозен и с медийната подкрепа на Sportal Media Group и Kaldata.com. Мероприятието ще се състои на 15 октомври в зала 6 на НДК.

Билети може да закупите на: https://bilet.bg/bg/cart/order/digital-trends2019/1596?fbclid=IwAR0CDCY9neEa5MCBGQaaFj9yAgMYyv45zWsGl2GVP89NrlXhXN71re3UY8k


Повече информация ще намерите във Facebook или на адрес: https://profit.bg/digitaltrends/