10 компании, които ще бъдат също толкова силни и след 10 г.

3194
10 компании, които ще бъдат също толкова силни и след 10 г.

Преди няколко десетилетия се информирахме от вестници, списания и телевизия. Нямахме търсачки, не знаехме какво е това с няколко клика да получиш информация за всяко едно събитие в света, включително снимки и видео.

С промените на технологиите се променят и медиите. Някои ще се адаптират, други ще загинат. Ще се появят нови.

Тези десет обаче ще оцелеят, според Business Insider:

The New York Times

Може би няма да имат печатен вестник, но марката ще съществува. Тя е прекалено ценна, за да изчезне.

Twitter

Twitter е платформа за новини в реално време, която медиите не могат да пренебрегнат. Дори мислим, че ролята на компанията ще се засилва, коментират от Business Insider.

Google

Google продължава да бъде световен лидер в организирането на информация.

В следващите 10 години най-вероятно ще има доста подобрения по Google News, като най-вероятно ще я интегрира в Google+.

Facebook

News feed-a ви във Facebook е един от най-мощните платформи на новини, които виждате през деня. Освен ако не стане технически срив в сайта, или не се появи някой конкурент, който да изземе абонатите (така както Facebook отне абонатите на MySpace), компанията на Марк Закърбърг ще продължи да бъде сред най-важните в света.

Univision

Това е испаноговоряща ТВ мрежа в САЩ, чието значение ще нараства все повече паралелно с нарастването на броя на испанците в САЩ.

Bloomberg

Докато компанията продължава да бъде най-добра във финансовите новини, нейната слава няма да залезе. Бизнесът с терминалите ще среща много сериозна конкуренция. За да оцелее, Bloomberg трябва да продължи да бъде лидер в бързото намиране на информация.

Al Jazeera

Тя е силна в Близкия Изток и ще продължи да бъде такава. Очаква се да нарасне и броят на зрителите в САЩ, особено в интернет.

Yahoo

Следващото десетилетие ще бъде интересно за Yahoo. Компанията може леко да залезе, тъй като хората все повече отиват при други търсачки и и-мейли. Въпреки това, Yahoo все още привлича милиони хора.

CNN

CNN има едно голямо предимство - тя е солидна и хората й вярват. Нейното име е синоним на качество и ще продължи да бъде такова, въпреки че все по-голяма част от зрителите ще са онлайн.

Politico

Това е американска организация за политическа журналистика, базирана във Вирджиния. Продуктите й се разпространяват по телевизия, интернет, вестници и радио.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Eddi
# 0
07:12 | 20 December 2011
Whoveer wrote this, you know how to make a good article.
иван иванов
# 1
08:08 | 14 August 2011
Всеки продукт остарява много бързо.След нас идват много по-динамични поколения.Те ще променят света .
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 668.180 -0.35%
  • BGREIT 114.300 -0.41%
  • BGTR30 546.260 -0.13%
  • BGBX40 130.720 -0.20%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1845 1.1846
  • GBP/USD 1.3162 1.3163
  • USD/JPY 112.5670 112.5790
  • USD/CHF 0.9758 0.9759
  • USD/CAD 1.2480 1.2482
  • AUD/USD 0.7874 0.7876
  • USD/BGN 1.6511 1.6514
Ask Bid
  • DOW JONES 23167.57 23171.57
  • S&P500 2562.26 2562.76
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5363.77 5365.77
  • DAX 12982.63 12984.63
  • FTSE 100 7516.67 7518.17
  • ПЕТРОЛ 51.57 51.62
  • ЗЛАТО 1288.12 1288.62
  • СРЕБРО 17.23 17.26

Видео