Монделийз - водещият световен производител на леки закуски, пуска в продажба на българския пазар дъвки и освежаващи бонбони Halls.

С тази нова за българските потребители марка, компанията навлиза в нова продуктова категория у нас, с амбицията да затвърди позицията си на един от основните производители на дъвки и бонбони в световен мащаб.

Продуктите HALLS, любими на консуматорите по цял свят, дават едно завладяващо усещане за свежест, уникално за марката.

Под слогъна „Грабни свежестта“ Монделийз започва да предлага и на българския консуматор дъвки и бонбони Halls в четири вкуса за всеки сегмент, в отговор на променящите се очаквания на потребитерите, които харесват и искат да бъдат изненадвани с нови вкусове и атрактивни опаковки.

Обичани по цял свят заради своя впечатляващ и наситен вкус, бонбоните HALLS осигурят дълготрайно усещане за свежест. Продуктите имат отличителен и динамичен дизайн на опаковката, с който се разпознават лесно, а индивидуално опакованите бонбони осигуряват допълнително удобство.

В България се лансират два интензивни вкуса с аромат на мента – Coolwave и Extra strong, както и два плодови варианта – с аромат на лайм и горски плодове.

Дъвките HALLS предлагат максимално наситено изживяване – една изключителна серия дражета, състоящи се от 2 различни слоя и сърцевина, изпълнена с охлаждащ пълнеж под формата на кристали. Тази технология осигурява дълготрайно усещане за свежест и вкус.

Дъвките се предлагат в модерна и висококачествена опаковка, с лесно разпределяне на количеството и лесно отваряне и затваряне. В България дъвките HALLS ще се предлагат в 4 страхотни вкуса – две разновидности с аромат на мента с дълготрайна свежест до 60 минути*, а за почитателите на плодовите варианти – ободряващ аромат на диня, както и мандарина.

Създадена през далечната 1893 г. във Великобритания от братята Хол, Halls бързо се превръща в предпочитан в световен мащаб бранд за освежаващи продукти, който непрестанно се развива, помагайки на консуматорите, „грабвайки свежестта“, бързо да се завърнат към задачите и динамиката си.

За старта на продажбите на дъвките и бонбоните Halls на българския пазар Монделийз ще инвестира в 360-градусова маркетингова кампания, подкрепена от телевизионна и онлайн реклама, PR активности, POS материали и семплинги и дегустации.

* Изследване, проведено от експерти на Монделийз Интернешънъл, 2015