Subway отбелязва спад в САЩ

2755
Subway отбелязва спад в САЩ

Subway - най-голямата верига от ресторанти в Америка по брой заведения, затвори през 2016 г. повече обекти, отколкото откри, пише Fox News.

Базираната в Милфорд компания разполага с над 40 000 обекта по цял свят и е известна с плановете си за разширения чрез франчайз.

"Ще продължим да преместваме някои обекти на по-добри места и да търсим нови локации - традиционни и нетрадиционни", се казва в изявление на Subway.

Сега компанията има около 26 744 заведения в САЩ, което е спад с 359 броя. McDonald's носи повече приходи от Subway, при положение че в световен мащаб разполага с около 36 000 обекта.

Въпреки че намаляват броя на заведенията на местно ниво, от Subway казват, че ще продължат фокуса си върху международния растеж, където продажбите са силни.

Съвет от служител: какво да ядете и какво да избягвате в SubwayМъжът, който твърди, че е мениджър на смяна във франчайз заведение на веригата във Великобритания, споделя опита си в Reddit

"Влизайки в 2017 г., ние предприемаме вълнуваща трансформация, която включва въвеждане на нови и подобрени продукти, създаване на още по-голямо удовлетворение за клиентите, усъвършенстване на обслужването и повече франчайзополучатели“, коментират от компанията.

Продажбите в САЩ са спаднали от 11.5 милиарда долара през 2015 г. до 11.3 долара за миналата година.

Според Business Insider няколко фактора са причина за лошия пазар на Subway в САЩ, включително скандала, свързан с дългогодишния говорител Джерълд Фол, промяната на вкусовете в страната и агресивния план за растеж, който не отговаря на очакванията.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg