Успехът по време на криза: Zoom

1555
Успехът по време на криза: Zoom

© Zoom

Броят на хората, ползващи приложението за видеоконферентни разговори Zoom, отчете сериозен ръст в последните седмици, след като повечето хора по света останаха да работят от вкъщи.

В края на декември 2019 г. приложението бе ползвано от максималните 10 млн. души на дневна база. Само три месеца по-късно, дневните потребители нарастват до над 200 млн. души.

Zoom в момента е номер 2 сред най-популярните приложения във Великобритания и номер 1 в САЩ.

Това се случва във време, в което от Световната здравна организация препоръчаха на хората да спазват дистанция, което бе последвано от препоръки и за работа и обучение в домашни условия.


Ерик Юан, основател на Zoom Video Communications Inc е повишил състоянието си със 112% до 7.57 млрд. долара през последните три месеца, сочат данни на Bloomberg. Той притежава 19% от компанията си, която бе листвана на борсата през април 2019 г.

Точно преди 12 месеца, Юан попадна и в класацията на милиардерите. Днес Zoom се оценява на поне 35 млрд. долара, като сред 30 000 корпоративни клиенти са компании като Samsung, Uber, Walmart и др. 

Българският бизнес

Всичко по темата Добрата новина

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg