Facebook губи по-млади потребители в полза на Snapchat

1335
Facebook губи по-млади потребители в полза на Snapchat

© Pixabay

През 2018 г. по-малко от половината от американците на възраст между 12 и 17 г. ще използват Facebook поне по веднъж месечно, сочи проучването на базираната в Ню Йорк компания eMarketer. 

От eMarketer обявиха, че очакват Facebook да изгуби 2 милиона потребители на възраст под 25 г. през тази година, докато в същото време Snapchat ще увеличи броя на потребителите си в тази възрастова група с 1.9 милиона.

Snapchat наскоро обнови приложението си с цел по-лесно използване на услугата.

Промяната запази разделението на социалния елемент от медийния, като едната страница е посветена на контактите с приятелите, докато в другата има видео съдържание от различни медии.

Ръстът в броя на потребителите на Facebook идва по-скоро от по-възрастните потребители, според проучването, цитирано от CNBC.

"Snapchat, в крайна сметка, може да отчете по-сериозен ръст на по-възрастните потребители, тъй като промени платформата си, така че да се използва по-лесно," казва Дебра Уилямсън, анализатор в eMarketer.

"Въпросът е дали по-младите потребители ще продължават да считат Snapchat за готин, ако и техните родители и баби и дядовци вече имат профили там. Това е затруднението, с което се сблъсква Facebook в момента."

Facebook ще продължи да бъде по-доминиращата социална мрежа измежду двете през 2018 г. със 169.5 млн. потребители в САЩ, в сравнение с 86.5 млн. за Snapchat.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...