Nissan възнагради с договор тенисистка, разплакала Серина Уилямс

2196
Nissan възнагради с договор тенисистка, разплакала Серина Уилямс

© Instagram

Японският автомобилен производител Nissan Motor Co обяви, че следващият посланик на бранда ще бъде новият шампион от US Open Наоми Осака, която - въпреки феноменалния си успех - бе засенчена от меко казано непристойното поведение на загубилата финалната среща тенис легенда Серина Уилямс.

Компанията посочва, че младостта и японските корени на Осака ще помогнат на бранда да проникне по-добре сред младите потребители, предава Reuters.  

20-годишната Осака стана първата японска тенисистка в историята, печелила титпла от големия шлем.

„Растейки, моят баща караше Nissan, така че да бъда посланик на бранда сега е все едно съм направила пълен кръг”, каза Осака по време на подписването на договора в централата на компанията в Йокохама.

Nissan посочват, че младата звезда, която е запален геймър и фен на певицата Бионсе, ще се появи в международни рекламни кампании в рамките на 3-годишния си договор.

Родена в Япония, с майка японка и баща от Хаити, израсналата основно в САЩ Осака спечели сърцата на публиката както с добрата си игра на тенис корта, така и със скромното си поведение извън спорта. 

Запитана какво е усещането да бъде атлет от смесена раса в толкова голяма страна, населена с хомогенно по отношение на етноса население, Осака отвръща, че този въпрос я озадачава.

„Аз съм просто това, което съм... не мисля, че съм микс или каквото и да е било, просто мисля, че аз съм си аз”, каза тя.

Как Роджър Федерер помогна на най-богатия японец? Акциите на Fast Retailing - компанията, която притежава модния бранд Uniqlo, поскъпнаха с над 75% през последната година

Nissan се присъединява към множеството компании, които пожелаха Осака за тяхно лице, включително Adidas, Yonex, Nissin Foods, Wowow и Citizen Watch.

Преди време Nissan разчиташе на звездата в леката ателтика Юсейн Болт в рекламната си кампания, като през миналата година прибегна и до австралийската актриса Марго Роби, която рекламираше електрическите автомобили на компанията.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Създайте идеалния климат у дома

Каквато и да е температурата навън и каквито и да са вашите...