Японският автомобилен производител Nissan Motor Co обяви, че следващият посланик на бранда ще бъде новият шампион от US Open Наоми Осака, която - въпреки феноменалния си успех - бе засенчена от меко казано непристойното поведение на загубилата финалната среща тенис легенда Серина Уилямс.

Компанията посочва, че младостта и японските корени на Осака ще помогнат на бранда да проникне по-добре сред младите потребители, предава Reuters.

20-годишната Осака стана първата японска тенисистка в историята, печелила титпла от големия шлем.

„Растейки, моят баща караше Nissan, така че да бъда посланик на бранда сега е все едно съм направила пълен кръг”, каза Осака по време на подписването на договора в централата на компанията в Йокохама.

Nissan посочват, че младата звезда, която е запален геймър и фен на певицата Бионсе, ще се появи в международни рекламни кампании в рамките на 3-годишния си договор.

Родена в Япония, с майка японка и баща от Хаити, израсналата основно в САЩ Осака спечели сърцата на публиката както с добрата си игра на тенис корта, така и със скромното си поведение извън спорта.

Запитана какво е усещането да бъде атлет от смесена раса в толкова голяма страна, населена с хомогенно по отношение на етноса население, Осака отвръща, че този въпрос я озадачава.

„Аз съм просто това, което съм... не мисля, че съм микс или каквото и да е било, просто мисля, че аз съм си аз”, каза тя.

Как Роджър Федерер помогна на най-богатия японец? Акциите на Fast Retailing - компанията, която притежава модния бранд Uniqlo, поскъпнаха с над 75% през последната година

Nissan се присъединява към множеството компании, които пожелаха Осака за тяхно лице, включително Adidas, Yonex, Nissin Foods, Wowow и Citizen Watch.

Преди време Nissan разчиташе на звездата в леката ателтика Юсейн Болт в рекламната си кампания, като през миналата година прибегна и до австралийската актриса Марго Роби, която рекламираше електрическите автомобили на компанията.