Как Алисия Викандер и Холи Бери ни мотивират да тренираме

1771
Как Алисия Викандер и Холи Бери ни мотивират да тренираме

© instagram.com/halleberry

В борбата за идеално тяло не е задължително да ходите във фитнеса по разписание. За да тренирате и да постигате резултат, днес е достатъчно да имате смартфон и достатъчно ниво на мотивация. Последните повишават фитнес успехите на холивудските актриси.

Преди дни Блейк Лайвли публикува в своя профил  Instagram супермотивиращо съобщение. На снимка стройната актриса е със своя звезден треньор Дон Саладин. Под нея описва, че за 14 месеца е успяла да свали качените през бременността 30 килограма.

Ежедневни тренировки, ограничения в храненето – пътят не е бърз, но е проверен. В многобройните си пътешествия Лайвли не си е губила времето. Тя е тренирала по специално създадена за нея програма. Използвала е и приложението за онлайн тренировки Playbook, дело на треньора й.

В него ще получите съвети за храненето и видео с упражнения за всеки ден.

Най-важното правило на Дон е не само да се тренира, но и правилно да се възстановява организмът. Треньорът съветва да се пие антиоксидантен коктейл, който ускорява възстановяването на мускулите и цялото тяло. След това се приема протеин, правят се разтягащи упражнения и се практикува дълбоко дишане.

Увлечение по видеотренировките бе забелязано и при Алисия Викандер по време на подготовката й за главната роля във фирма «Tomb Raider: Лара Крофт». Те са записани от шведския треньор и нутриционист Магнус Лигдбек. Целта на съвмествата работа била да се свалят излишните килограми, да се натрупа мускулна маса и да се ускори обмяната на веществата.

Бързото хранене може да съкрати живота виА вие колко време вечеряте?

За 7 месеца Викандер успяла да качи 6 кг мускулна маса. Тренировките й се състоели от упражнения с вдигане на тежести – 5-6 пъти седмично, катерене – 2-3 пъти седмично, а също така бокс и смесени бойни изкуства – 4 пъти седмично. След 2 месеца Магнус променил натоварването – включил високоинтензивни интервални тренировки, които актрисата изпълнява сутрин в рамките на 30 минути. Добавил и тренировка вечерно време – 45 минути.

Друг звезден мотиватор е 51-годишната Холи Бери. Тя може да се похвали с доста стегната фигура. Актрисата пропагандира спортуването. Всеки петък в своя профил в Instagram тя пуска пост под хаштаг #FitnessFriday: показва полезни упражнения, които с лекота може да изпълнявате у дома.

Бери предлага да не посещаваме фитнес, за да тренираме бокс. Достатъчно е да вземем обикновени бутилки вода в ръце и тренировката може да започне.

В акаунта й може да почерпите интересни факти за принципите на здравословното хранене. Както знаете, тя е диабетичка. Във връзка с това актрисата се придържа през последните години към кетодиетата – при нея менюто се състои от много мазнини и умерено съдържание на протеини.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg