Статистиката не лъже. По данни на Американската диетологична асоциация 62% от американците похапват на работното си място, 27% закусват на работа, а 4% - вечерят. Можем да обвиняваме за това липсата на време за почивка и кризата, която ни кара да си носим храна от къщи, но за навиците на хранене, отговорността си е изцяло наша.Представяме ви пет предупредителни знаци, ако хранителните ви навици в офиса дразнят околните.

1. Трохи в клавиатурата.

Причината „П"-то на вашата клавиатура да не работи са остатъците от закуската ви от миналата седмица, с просто око между клавишите личи цяла екосистема от любимите ви храни? Статистиката показва, че и най-големите любители на чистотата занемаряват навиците си в офиса. 64% чистят компютъра си по-рядко от един път в месеца и в резултат- върху клавиатурата ви се образува царство на бактерии, 400 пъти по-могъщо от това в тоалетната. Скоро епидемията обхваща всички компютри в офиса. Ще почистите или искате да сте човекът, започнал всичко това? Достатъчни са едни обикновени антибактериални кърпички за ръце, с които да избършете след ядене.Ако бюрото ви ще бъде вашата кухня, то трябва да е също толкова чисто.

2. Забелязвате, че когато ядете, колегите Ви хвърлят погледи.

Хрумвало ли ви е, че ароматният ви обяд може да е дразнител за околните? Има време и място, в което и най-вкусните миризми стават неприятни, например офисът. Отървете се от източника на миризмата не в кошчето до бюрото си, а някъде, където няма да тровите околните през целия останал ден. Ако трябва- излезте и изхвърлете остатъците в контейнера навън.

3. Ядете обяда си на закуска.

Миризмите на храните са по-силни и по-забележими в ранните сутрешни часове часа. Ако отворите един чипс в 9.00 сутринта, миризмата му ще е по-ужасна, отколкото в 4.00 следобед. В името на мира- подбирайте закуската си сред храни с по-слаб мирис.

4. Всички около вас ще носят слушалки.

Някои го наричат „шум-фобия", т.е. определени звуци- пращене, дъвчене, монотонно тракане, пораждат неприятно усещане. Всеки има подобен проблем, а когато много хора са събрани на малко място- той се изостря. Бъдете вежливи и се стремете да избегнете звуците, докато дъвчете хрупкава бисквитка. Впрочем имайте предвид това и когато сте на делови обяд.

5. Хората не поръчат обяд с вас.

Едно от най-големите нарушения на офис-етикета е да се отдалечите от колега, докато се храните заедно по време на обедната почивка. Ако колегите ви правят всичко възможно, за да не се хранят с вас, това вече е червена лампа за навиците ви на хранене. Огледайте се внимателно и се поправете.

Четете Profit.bg и във Facebook