Компанията на Парис Хилтън 11:11 Media прекрати рекламната си кампания в X (Twitter) на Илон Мъск само месец след като обяви ексклузивно партньорство с платформата.

Така тя става поредния бранд, който спира разходите за реклама в X поради опасения за антисемитизъм и пронацистко съдържание.

"11:11 Media взе решение незабавно да изтегли кампанията от платформата", заяви Брус Герш, президент и главен оперативен директор на 11:11 Медия пред CNN.

Решението на Хилтън е удар за X и за главния изпълнителен директор на платформата Линда Якарино, която миналия месец обяви голямата новина за рекламното партньорство с милиардерската наследница.

Белият дом отива в Threads: X продължава да губи акаунти заради скандала Този ход идва в момент, когато Мъск и X остават въвлечени в полемиката за антисемитизъм, която разтърсва платформата

Сделката, обявена от Якарино като дългосрочно, "официално партньорство" между Hilton, 11:11 Media и X, имаше за цел да създаде "стартова площадка за нови инициативи в областта на видеото и видеото на живо, търговията на живо и много други". Сделката включваше и споразумение за споделяне на приходите между двете страни.

Якарино, бивш шеф на рекламния отдел на NBCUniversal, на която беше възложено да привлече рекламодатели обратно в X въпреки противоречивото управление на Мъск, обяви Хилтън за "кралицата на поп културата" и определи партньорството като "нова ера", която ще се развива единствено в X, припомня CNN.

Говорител на Хилтън отказа да коментира дали спирането на рекламната кампания означава край на партньорството с X. Говорител на X също не отговори на запитването за коментар.

Хилтън остава активна в платформата чрез личния си акаунт @ParisHilton, където има 16,6 млн. последователи.

Apple и водещите компании напускат X след антисемитски скандал с Мъск Белият дом обвини собственика на платформата в

Решението на 11:11 Media да изтегли рекламната си кампания от X идва, след като водещи световни компании също спряха рекламните си разходи в X миналата седмица заради опасения от пронацистко съдържание и приемането от Мъск на антисемитска теория на конспирацията в платформата.

IBM спря разходите си за реклама в X, след като доклад на Media Matters показа, че нейна реклама е пусната заедно с пронацистко съдържание в X. Други големи брандове, включително Disney и Paramount, последваха примера, но не посочиха причините за спирането на разходите си за реклама в X.