Концернът за спортни стоки Nike е намалил стойността на рекламния си довогор с Тайгър Уудс наполовина през миналата година, ограничавайки приходите на голфъра до по-малко от една трета от заработваното от него преди това, пише Business Insider.

През миналия месец от сп. Forbes писаха, че рекламните договори на Уудс са му донесли около 75 млн. долара през 2010 г., но сега според сп. Fortune реалните му доходи може да са под 20 млн. долара.

Много от основните спонсорски договори на Уудс бяха прекратени след секс скандалите с него от края на 2009 г., но направеното тихомълком предоговаряне на контракта с Nike има най-голям принос за спада на приходите му.

Като се имат предвид скорошния много скъп развод на Уудс и поредицата имотни сделки, сключени от него, задълженията му скоро могат да се окажат непреодолими. Той плаща повече от 10 млн. долара годишно за ипотеки и имотни данъци само по основното си жилище във Флорида.

Намаляващите приходи на Уудс също така могат да обяснят защо от IMG не се възпротивиха когато агентът на голфъра Марк Стайнбърг реши да отиде в друга агенция. Според източници на Fortune приходите на IMG от сделката им с Уудс са намалели до около 1.5 млн. долара годишно.

През януари инвестиционна група от Дубай спря проекта на Уудс за построяването на луксозен голф курорт, а цените на яхтите вече не са товам което бяха. Уудс е обявил за продажба яхтата си Privacy, която е оценена на 25 млн. долара.

Проблемите на Уудс се задълбочават още повече от факта, че той не е печелили турнир от почти две години. За последните двe години той е спечелил едва 1.8 млн. долара от наградни фондове.

Никой няма да тръгне да съжалява професионален голфър, който изкарва "само" по 20 млн. долара на година, но при положение, че преди време светът беше в краката на Уудс, в момента вероятно контузиите в коляното и глезена не са единствените му проблеми.