Tinder предлага на потребителите опция за месечен абонамент срещу 499 долара, но само ако получат специална покана и преминат през процеса на кандидатстване.

Пакетът Tinder SELECT идва с привилегии отвъд тези, които се предоставят на средностатистическите потребители.

6000 долара годишно дава на избраните абонати възможност да виждат и да бъдат виждани от "най-търсените профили" в приложението, както и да изпращат директни съобщения на други профили, премахвайки процеса за одобрение.

В допълнение към това те ще могат да се радват на ранен достъп до нови функции, да изключват рекламите и ще получат значка на страницата си, която обявява техния SELECT статус.

След като първоначалната партида от покани беше разпратена през септември, Tinder продължава да кани нови потребители да кандидатстват, но опцията остава изключително лимитирана, коментира CNN.

Според компанията по-малко от 1% от хората, ползващи приложението, получават тази възможност.

„Бавна любов“: 5 съвета за по-голям успех в приложенията за запознанстваAко базисното желание за намиране на партньор не се е променило в продължение на хилядолетия, то начините за постигане на тази цел определено са претърпели трансформация

Поканата, както и готовността да дадете почти 500 долара не са достатъчни, за да отключите новото ниво. Тези, които искат да се присъединят, трябва първо да кандидатстват, както и да отговарят на набор от критерии, включително да имат добре разработен профил пълен с изброени интереси, минимум четири снимки и биография от поне 15 изписани знака, заедно със заявена цел за това какво искат от една връзка.

Според доклад на Pew Research Center един от всеки петима, които имат сериозна връзка, казва, че е срещнал партньора си чрез онлайн платформи, а около една трета от запознанствата споделят, че са платили за приложение.

Tinder е най-популярната платформа за запознанства в САЩ, като 79% от онлайн потребителите на възраст под 30 години са я използвали, отбелязва CNN.

Експертите казват, че платените абонаменти са добър начин за стартиране на сериозни срещи сред привидно безкрайния брой профили. Те посочват също, че безплатните онлайн срещи са сравнително нова идея, с която потребителите бързо са свикнали.

“Tinder предизвика голяма промяна и научи хората да очакват онлайн контактите да са безплатни", казва Дамона Хофман, коуч в сферата на онлайн запознанствата. Тя посочва, че традиционните мачмейкъри (сватовници) струват много повече.

Бивш CEO на Tinder: Самотата е новата епидемия, AI ще оправи товаТя прогнозира , че бъдещето ще бъде по-малко свързано с онлайн запознанствата и повече със срещите в реалния живот

Тя също отбелязва, че някои отзиви срещу плащането на абонаменти "идват от факта, че повечето потребители имат нереалистични очаквания" за това какво ще получат от безплатното приложение за запознанства.

"Трябва да има някакъв начин да се отделят сериозните, ангажирани потребители от хората, които са там за забавление, така че според мен си струва да се плаща", добавя Хофман.

Новата опция на Tinder се присъединява към няколко други платени нива на членство, предлагани от приложението, включително Plus, Gold и Platinum, като цените варират от 4,99 до 11,99 долара месечно.

Въпреки това експерти казват, че безплатната версия е достатъчна за правилните запознанства, но може да изисква повече време и отдаденост, за да намерите точния за вас човек.

"Безплатната версия на приложението е добра и за тези, които търсят сериозна връзка, а не могат да си позволят абонаментите и имат време да търсят партньор", коментира експертът по онлайн запознанства Джули Спира.

Преминаването на Tinder към повече платени абонаменти е част от нарастваща тенденция в индустрията на приложенията за запознанства.