Световният гигант в индустрията за производство на бельо Victoria’s Secret спира да продава бански костюми след 2016 г.

Новината идва от представители на Citigroup, както и от двама души, запознати с делата на компанията, съобщава BuzzFeed News.

Според Citigroup, пространството на марката, освободено от банските, ще бъде използвано за представяне на VS Sport – спортната линия на Victoria’s Secret.

Данните на анализаторите през май миналата година посочиха, че категорията бански има потенциала да се превърне в бизнес за 1 млрд. долара.

Това направление се равнява на 500 000 000 долара от бизнеса на гиганта, според съобщение на фирмата-майка L Brands, направено в началото на миналата година. А това представлява 6.5% от продажбите.

Вижте още: 10 тайни, които не знаете за ангелите на Victoria’s Secret

Въпреки това BuzzFeed отбелязва, че през август миналата година компанията е отчела по-ниски продажби на бански костюми, което най-вероятно се дължи на прекалено сложния им дизайн.

Марката продава най-различни горни и долни части на дрехи за плуване, които потребителите трябва сами да комбинират.

Новината идва, след като L Brands обяви по-рано този месец, че от продуктовото портфолио на Victoria’s Secret ще бъдат орязани "определени категории стоки". По-широкият план за преструктуриране на компанията включва и съкращаването на около 200 служители.

С програмата за преструктуриране Victoria’s Secret ще бъдат разделена на три дивизии: Victoria’s Secret Lingerie, Victoria’s Secret Beauty и PINK.

"Правим тези промени, за да се ускори растежът ни и за укрепване на бизнеса в дългосрочен план, като стесняваме фокуса и опростяваме нашия модел на работа", каза изпълнителният директор на компанията Лес Уекснър в изявление по темата.

"Сигурен съм, че тези промени са необходими, за да достигнат значителния си потенциал нашите марки."

Краят на звеното за бански костюми на Victoria’s Secret идва в бурни времена за компанията. Дългогодишен главен изпълнителен директор на компанията Шарен Джестър внезапно напусна поста си през февруари.

Освен това успехът на някои стратегии на Victoria’s Secret се поставят под въпрос от специалистите, тъй като се наблюдава възникването на стандарти за красота, които се различават от традиционните маркетингови кампании на марката.

Въпреки това Victoria’s Secret все още е най-успешната компания за бельо в света, като държи 61.8% от пазара, според IBIS World. Продажбите й за март са се повишили с 2%, сочат последните данни.