Младите не могат без интернет
Четирима от всеки пет студенти и млади служители, участници в глобално проучване, смятат, че интернет е жизнено важен като част от средствата за препитание във всекидневието. За тях е толкова важен, колкото основните човешки ресурси като въздух, вода, храна и дом. Изследването е поръчано от компанията "Сиско Системс".
Ако трябва да избират по-голямата част от анкетираните ще изберат виртуалното движение чрез интернет връзка вместо физическото с автомобил, пише в съобщението.
Двама от пет студенти, анкетирани в световен мащаб, твърдят, че за тях интернет е по-важен, отколкото запознанствата, излизането с приятели или слушането на музика.
Всеки четвърти студент в световен мащаб заявява, че актуализирания профил във Facebook е по-важен от купоните, запознанствата, слушането на музика или излизането с приятели.
Мобилното устройство (лаптоп, смартфон, таблет) става "най-важната технология в живота."
Според проучването смартфоните са на път да изместят настолните компютри. Тези резултати провокират дебат върху това дали има необходимост от офиси, след като възможността за свързване към интернет и работа е навсякъде - у дома или на обществени места.
Само един от 25 студенти и служители, заявяват, че вестникът е най-важният инструмент за достъп до информация.
Около девет от 10 (91% при студентите и 88 на сто при служителите) в световен мащаб заявяват, че имат Facebook регистрация. Под знака, че границата между работата и личния живот става все по-тънка, седем от десет служители "са добавили като приятели" своите ръководители или колеги във Facebook, което е индикатор за падането на границите, разделящи работата и личния живот.
Проучването е поръчано от "Сиско" и е проведено от InsightExpress, фирма за пазарни проучвания със седалище в САЩ. То обхваща две проучвания - едното включващо студенти, другото - млади професионалисти над 20-годишна възраст. Всяко проучване включва по 100 респонденти от 14 държави (САЩ, Канада, Мексико, Бразилия, Великобритания, Франция, Испания, Германия, Италия, Русия, Индия, Китай, Япония и Австралия), което формира група от 2800 респонденти.
Източник: БТА