Най-честите оплаквания в американските хотели
![Най-честите оплаквания в американските хотели](https://sportal365images.com/autocrop/smp-images-production/profit.bg/24012024/35cac303-5fcc-445d-bc66-7672cd72b7c4.jpg?width=1001&height=538&format=webp)
Гостите на американските и канадските хотели са най-недоволни от лошо обслужване и опашките пред регистратурата и бюфета.
Това показва изследване на J.D. Power & Associates.
Заради кризата много хотели са съкратили броя на служителите си и са отложили ремонти. В същото време те са увеличили цените си.
Съкращаването на служители води до създаване на опашки пред регистратурата, в бюфетите и до забавяне на рум сървиса.
Един от най-големите проблеми се оказва интернетът.
Клиентите са недоволни от бързината на връзката, от цената и изобщо от факта, че интернетът се плаща.
Най-харесваната верига хотели, според изданието, е Drury Hotels.
Това е семейна верига със 120 хотела.
Ritz-Carlton е номер 1 при луксозните хотели вече 3-та поредна година.