Понякога с добър маркетинг хората успяват да превърнат и най-семплия камък в туристическа забележителност.

От изданието Business Insider посочват някои известни места, които според тях не си заслужават шума около тях:

Стоунхендж

Плаща се такса, но може да се види само отдалеч. Туристите не се допускат до самите камъни, защото масово си чупели парченца за спомен.

Бларни Стоун, Иралдния

Според легендата, ако го целунеш с главата надолу ще бъдеш надарен с разум. Толкова много хора го целуват, че по-скоро можеш да бъдеш надарен с някоя болест, коментира изданието.

Наклонената кула в Пиза

След като се снимаш в задължителната поза, тип „бутам кулата“, се оказва, че няма какво друго да правиш.

Астрономическия часовник в Прага

Да, това е най-старият все още работещ астрономически часовник в света, но с това се изчерпва всичко около него.

Таймс Скуеър, Ню Йорк

Всички, които посещават Ню Йорк, искат да видят площад Таймс Скуеър и може би остават малко разочаровани, защото това е просто една улица, пълна с хора и неонови реклами.

Алеята на славата, Холивуд

Няма какво толкова да се види – просто изсечени имена на тротоара.

Манекен Пис, Белгия

Направо е загадка как толкова много хора се стичат да видят статуя на пикаещо момченце.

Екваторът, Еквадор

Туристите се тълпят да снимат това място, защото се твърди, че от тук минава екваторът, но всъщност линията дори не е точно там.

Малката русалка, Дания

Това е реплика на статуята. Истинската се пази в музей, тъй като е била обект на хулигански прояви. Тъй или иначе – това е просто една статуя и не е ясно, защо в Копенхаген я описват като „задължителна“ гледка за всеки турист.