Щатската застрахователна агенция CoverHound работи с няколко застрахователни компании, като на нейния сайт потребителите могат да сравняват цените на различните застрахователи. От агенцията обаче решили да направят нещо интересно и да сравнят нещо друго – какъв интернет браузър ползват потребителите й.

От компанията са открили, че потребителите на Firefox плащат средно по 608 долара за автомобилна застраховка за шестмесечен период. Сумата при потребителите на Chrome е 731 долара, а при тези, които ползват Internet Explorer и Safari, е еднаква от по 750 долара.

От CoverHound отдават разликата на демографски причини, твърдейки, че потребителите на Firefox са на възраст между 30 и 40 години, по-добре образовани, като вероятността при тях да се семейни и да притежават собствени жилища е по-голяма.

Всичките тези фактори допринасят за това потребителите на Firefox да оценяват в по-голяма степен сключването на изгодна сделка.

Средната възраст на участвалите в проучването потребители на Firefox е била 35 г., докато при потребителите на Internet Explorer е била 38 г., а при браузърите на Google и Apple средно по 32.

При потребители на Firefox също така вероятността да имат университетска или докторска степен на образование е с 12% по-голяма, в сравнение с потребителите на други браузър.

Общо 25.7% от потребителите на Firefox имат собствени жилища, в сравнение с 22% за Safari, 20% за Internet Explorer и 18% за Chrome.

Тридесет на сто от потребителите на Firefox, учатсвали в проучването, са семейни, в сравнение с 28% за Safari, 25% за Chrome и 22% за Internet Explorer.