Вкусовете на нациите се променят. Американците днес също са променили някои свои традиционни предпочитания. Това, че са драстично намаляват покупките на тези няколко продукта, обаче, не означава, че те са спрели. Америка все още обича безалкохолните и закусва със зърнени храни, но не толкова, колкото преди.

Вижте 10 неща, които американците купуват все по-малки и по-малко:

Зърнени закуски

Продажбите падат с около 7% за всички и 10% за популярната марка Kellogg's.

The Wall Street Journal обяснява това с факта, че все повече американци нямат време, за да топлят мляко и да закусват у дома.

Те предпочитат да си купят някаква бърза закуска навън.

Производителите се опитват да компенсират това като рекламират своите продукти като здравословни и добавят протеини, витамини и т.н.

Прясно мляко

Това е свързано със спада на продажби на зърнени закуски. Все по-популярни стават и био млеката от соя или бадеми.

Безалкохолни напитки

Най-голям е спадът при диетичните безалкохолни.

Америка все още консумира голямо количество от тях, но не както преди.

Причината е, че все повече хора са загрижени за здравето си и предпочитат по-здравословни напитки.

Първата дама Мишел Обама води кампания, която окуражава децата да пият вода, когато са жадни, а не безалкохолни.

Дъвки

За последните 4 години продажбите на дъвки са спадни с 11%, най-вече заради силна конкуренция с ментови бонбони.

Оръжия

Има периоди на силен ръст в продажбите, обикновено след случай на масова стрелба, когато хората се притесняват за сигурността си, или след избиране на политик, за който се знае, че е противник на оръжията, поради опасения, че контролът може да бъде засегнат. Като цяло, обаче, дългосрочната тенденция е за спад.

Тези, които искат да имат оръжие, вече са си закупили такова (или седем такива). Това не е стока, при която си купуваш нов модел всяка година. За първото тримесечие на 2014 година във веригата Sportsman's Warehouse продажбите на оръжия са спаднали с 18%, а във Cabela's спадът е с 22%.

Кексчета

Спадът в продажбите е само при скъпите гурме кексчета. Веригата Crumbs, която имаше 65 магазина, затвори врати през юли.

Екипировка за голф

От Dick's Sporting Goods обявиха, че има спад в продажбите на принадлежности за голф с 10%. Цените също падат.

Самобръсначки

За това производителите обвиниха хипстърите и модата на брадата.

Предизвикателства като Movember (месец ноември - обявен за месец на мустаците) и Decembeard (месец декември – месец на брадата) не им помагат много.

Те се опитват да компенсират като предлагат все по-модерни ножчета и налагат модата на самобръсначки за... други части на тялото.

Хляб

56% от американците казват, че се опитват да намалят хляба.

Последната мода да се отрича глутена навреди на индустрията. Дори в държава като Франция, която е родина на багетата, консумацията на хляб е спаднала с около 10%.

Виж още: 12 факта за американците

Американските ресторанти спряха да слагат безплатен хляб на масата.

Кабрио автомобили

От 2004 година насам продажбите на кабрио модели са намалели с 44%, пише Businessweek.

Все повече американци считат, че кабриолетите са непрактични и не си заслужават по-високата цена. На кабрио моделите се гледа като на играчка за богаташи.