Всеки един служител в офис успява по някое време да ядоса колегите си. Може би сте казали нещо, което не е трябвало да кажете на вчерашната обща среща? Забравили сте да отговорите на важен имейл? Или пък се разлели чай върху бюрото на колега? Честито! Вие сте човешко същество.

Лесно е да правите грешки и да ги признавате. Но замисляли ли сте върху това дали не правите неща, които дразнят колегите ви ежедневно?

Става дума за детайли, които във вашите очи са незначителни, но на практика влудяват поне един от колегите ви. Ето списък с подсказки:

1. Звучно дъвчене
2. Пеене
3. Носене на дрънкащи гривни
4. Разказване на неуместни вицове
5. Изцапване на микровълновата печка (и съответно липсата на почистване)
6. Тикането на снимки на децата ви в лицето на колеги
7. Дъх на кафе
8. Излагане на прекалено много политически теми
9. Кражба на нечий обяд
10. Правене на селфита на работното място

11. Дразнещо смеене
12. Говорене на мръсотии на висок глас
13. Оплакване
14. Слушане на музика със слушалки, но толкова силно, че всички около вас чуват песните
15. Когато сте най-непродуктивният член на екипа

Вижте още: Какво дразни най-много колегите?

16. Слагане на силно миришещи ароматизатори за въздух на бюрото ви
17. Споделяне на прекалено много информация от интимния ви живот
18. Постоянно натякване за ваканцията, която ви очаква, или пък тази, която е приключила наскоро
19. Оставяне на трохи от обяда ви навсякъде, откъдето минете

20. Държане така сякаш знаете много повече от колегите
21. Вдигане на тежести на бюрото ви
22. Неизмиване на ръцете след като сте ходили до тоалетната
23. Хвърчане на бележки и други елементи от бюрото ви
24. Претенции, че сте супер готини