Звездата на Кливлънд Леброн Джеймс има над 23 млн. последователи в Twitter. В случай че искате рекламно съобщение от вашата компания да се появи в неговия профил, това ще ви струва около 140 000 долара.

Въпреки че наскоро Twitter премахна границата от 140 знака, това прави точно по 1000 долара на буква.

Точната цифра е 139 474 долара, изчислиха от Opendorse - компанията, която помага на маркетинг специалистите с кампании в социалните мрежи, свързани със спортисти.

Това е значително повече от намиращите се на второ и трето място Кевин Дюрант (66 553 долара) и Коби Брайънт (42 389 долара), състезаващи се за Оклахома и Лос Анджелис Лейкърс.

Срещу сумата от около 140 000 долара рекламното послание на вашата компания ще може да достигне до 23.2 млн. души.

От Opendorse съобщават, че наскоро Джеймс е отхвърлил предложение за шестцифрена сума срещу рекламен туит.