Пускането на промоции през 10 минути явно не е достатъчно за Amazon.

Тази година гигантът в онлайн търговията ще предлага промоции на всеки пет минути. Кампанията започва този петък и ще продължи до деня след Деня на благодарността, който тази година е на 26 ноември.

За сравнение миналия сезон, Amazon пускаше промоции на всеки 10 минути.

Вижте още: 14-те брутални правила за работа в Amazon

Сайтът също така ще има 10 сделки на деня в Деня на благотворителността и с до 10 повече в деня на Черния петък. Освен това от Amazon ще предложат над 150 „светкавични сделки“, валидни за ограничен период от време ексклузивно през мобилното си приложение, в опит да накарат повече потребители да си свалят приложението.

Като жест към лоялните купувачи Amazon ще предложи на членовете на Amazon Prime достъп до много сделки 30 минути по-рано от останалите.

Изявлението на Amazon идва само две седмици, след като от компанията стартираха стартираха ранните си продажби свързани с Черния петък и има за цел да вдигне приходите с до 25% по време на последното тримесечие на годината.

От компанията вече обеща да предложи 30 000 "светкавични сделки" през сезона, или два пъти повече в сравнение с миналата година.

Избраните сделки включват до 45% отстъпка от определени телевизори Samsung и LG, отстъпки с до 50% от детски играчки и 45% отстъпка на спортните обувки New Balance.