А. Ягодин: Все повече клиенти ползват интензивно кредитни карти
В България не сме достигнали до навлизане в обществото на кредитните карти в такава степен, каквато е в развитите западни демокрации, но този продукт се развива интензивно, заяви Асен Ягодин, член на УС и изпълнителен директор на Пощенска банка, по време на финансовия форум „Шумът на парите“, организиран от Profit.bg.
Най-високата възвръщаемост на банките е именно при кредитните карти. В сравнение с един начален етап, потребителите вече не разглеждат картите само като формат на кредит, до която са се добрали.
Сега все повече клиенти използват интензивно кредитната карта като средство за удобно разплащане, както и мобилните приложения.
Кредитната карта има доста добър потенциал да бъде основен носител на ефективност за банките сред кредитните продукти, посочи Ягодин. От една карта може да се спечели много повече, отколкото от един фирмен кредит.
Кредитната карта е най-близкият продукт до мобилното банкиране, което е бъдещето на банковия сектор, заяви още банкерът.
Форумът Шумът на парите се провежда със съдействието на основните ни партньори Коника Минолта и Уникредит Булбанк, както и партньорите Алкомет, Девня Цимент, Адмирал Маркетс, Garitage Investment Management, Капман Холдинг, Qatar Airways, MBL|CBRE, Провидънт Файненшъл, Residential Park Sofia, ЗАД България и Сирма груп Холдинг.
Организационен партньор на събитието за поредна година е агенцията за връзки с обществеността AMI Communications България.
Форумът се провежда с медийната подкрепа на сп. Мениджър, Агенция Фокус, Novini.bg, Fakti.bg, Offnews, Imot.bg, Kaldata, сп. Икономика, Seenews, economic.bg, в. Сега и Enterprise Europe Network.