През изминалата година се радваме на голям ръст. Не можем да отречем, че промяната и доброто състояние в макроикономически план помагат на сектор „Бързи кредити“.

Този продукт се наложи. Въпреки някои лоши примери, през последните две години бързите кредити станаха доста актуални за българина.

Това ще продължи да бъде така, каза Николай Спасов, гл. оперативен директор в TBI Bank, попитан как се развиха нещата за бързите кредити през изминалата година, по време на 9-ото издание на Шумът на парите и панел Банки.

Според Спасов основната тема през следващата година ще бъде дигитализацията.

Трябва да се опитаме да направим живота на клиентите по-удобен и да придадем добавена стойност. За клиентите банките ще се превърнат в едно приложение за мобилен телефон. Ако не го харесат, ще могат лесно да го сменят, смята експертът от TBI Bank.

Спасов е на мнение, че влизането на България в еврозоната ще помогне, като ще повиши потребителското кредитиране, съдейки по това, което се случи в съседна Гърция.

Попитан как регламентът GDPR ще се отрази върху банковата институция, главният оперативен директор на TBI Bank заяви, че регламентите определено затрудняват процеса на дигитализация.

Дигитализацията не бива да се разглежда само като начин за привличане на клиенти. Опитваме се да гледаме на процеса извън стандартните канали за набиране на клиенти. Той ни позволява да управляваме процеса по-добре, каза още Спасов.

По думите му банковият сектор винаги е бил много прозрачен към клиентите.

Стараем се да бъдем ясни и точни. По този начин градим доверието към институцията. Дигитализацията е голям въпрос, всеки говори за нея, но не бива да се разглежда само от гледна точка на допира до клиента. Тя позволява да се осигури т.нар. кастъмър сървиз, смята Николай Спасов.

Той прогнозира, че през следващата една година не се очакват промени при лихвите по бързите кредити.

Повече информация за Шумът на парите можете да намерите на сайта на събитието или във Фейсбук.

Спонсори на конференцията Шумът на парите през 2018 г. са Първа Инвестиционна банка, CSOFT, Philip Morris, SIRMA Group, Градус, ALCOMET, TBI BANK, Admiral Markets, Qatar Airways, Garitage park, Arco Real Estate, Opel, Residential Park Lozen, Aмерикански университет в България, Юг Маркет и Юг Маркет Фонд Мениджмънт, Пощенска Банка, International Hotel Casino & Tower Suites, Amundi asset management, Сосиете Женерал Експресбанк, Mining.bg и Hotel Rila Borovets.

Организационен партньор на събитието е агенцията за връзки с обществеността United Partners.

Медийни партньори на събитието са Novini.bg, Economic.bg, Kaldata.com, Offnews.com, Imot.bg, ФАКТИ, Businessmap.bg, в. Труд и сп. Икономика.