myPOS, европейска компания за ПОС решения и картови плащания, работеща с над 50 000 малки и средни фирми в Европа, открива официално първия си физически магазин в София на 29 май 2018 г. на адрес бул. Джеймс Баучер 76А, Хил Тауър.

Магазинът е първият по рода си в София и страната.

Посетителите могат да се запознаят с пълната гама от ПОС терминали, да научат повече за различните начини за приемане на плащания през ПОС терминал и онлайн, както и да получат ценни съвети и насоки за стимулиране растежа на техния бизнес.

„Умни“ терминали за развиващи се бизнеси

Всички ПОС терминали са мобилни и имат инсталирана безплатна СИМ карта за интернет връзка на територията на Европа. С тях, бизнесите могат да приемат както карти с магнитна лента и чип, така и плащания с безконтактни устройства като смартфони и аксесоари.

Терминалите са със собствен софтуер, който им позволява допълнителни функционалности, например приемане на електронен бакшиш, издаване на брандирана бележка, изпращане на искане за плащане до клиент чрез имейл или СМС и други. Освен терминали, myPOS предлага на търговците и редица решения за онлайн плащания, без да е необходимо да заплащат допълнителни такси или абонаменти.

Оперативна свобода и икономическа ефективност

Решението е особено подходящо за хотели, ресторанти, таксита, кафенета, малки магазинчета и др., давайки им възможност да приемат картови плащания от своите клиенти лесно и достъпно, без месечни или годишни такси. Търговците заплащат единствено трансакционна такса при всяко прието плащане.

Освен това, закупувайки ПОС терминал, те получават безплатна бизнес Mastercard карта и онлайн бизнес сметка, където получават средствата от приетите плащания за секунди, без да е необходимо да чакат от 3 до 5 работни дни.

Стимулиране на допълнителни на приходи

Ефективността на myPOS се изразява не само в липсата на договори и абонаментни такси, но и в допълнителните функции, предоставени безплатно на всеки регистриран търговец и достъпни от неговата myPOS сметка.

„Виртуалният терминал“ е идеално решение за приемане на МОТО плащания (без присъствието на карта) и е подходящо за хотели, туристически агенции и рент-а-кар офиси, приемащи авансови плащания дистанционно. Данните се въвеждат и обработват директно от сметката на търговеца, достъпна през компютър или мобилно устройство.

Функцията „Искане за плащане“ позволява изпращане на платежен линк до клиент чрез имейл и/или СМС, независимо от неговата локация. Плащането се извършва на защитена платежна страница и търговецът получава определената в „Искането за плащане“ сума.

Фирмите могат да предлагат и персонализирани „гифт“ карти с тяхното собствено лого, които се зареждат единствено от myPOS терминала на търговеца. „Гифт“ картите са валидни само в локациите на конкретния търговец и са идеално средство за увеличаване на клиентелата и разпознаваемостта на търговската марка.

За компанията

myPOS е създаден през 2013г. с мисията да предостави на малки и средни фирми в цяла Европа възможността да приемат картови плащания по най-ефективния и достъпен начин и да имат моментален достъп до паричните си потоци.

От началото на тази година, компанията стартира откриването на физически локации в най-познатите Европейски столици. Магазинът в София е трети, след Лондон и Амстердам, а до края на годината фирмата планира още магазини в Милано, Париж и Барселона.

На коктейла по откриването, сред очакваните гости са клиенти на компанията в България като шеф Иван Манчев, ресторанти „Дивака”, „Чичоне Панини Бар & Бейкъри“, ресторанти „Бодега“ и др., както и потенциални клиенти и партньори.

За повече информация - посетете магазина на myPOS на адрес: бул. Джеймс Баучер 76А, Хил Тауър, Лозенец или продуктовия уебсайт на www.mypos.bg