Stories, или функцията на Facebook и Messenger за споделяне на ваша история за срок от 24 часа, вече се ползва от над 300 млн. души, пише CNBC.

Всеки потребител се брой за един, независимо дали той се отчита при използването на едно от двете приложения или двете заедно.

За сравнение, приложението за чат Snapchat, което е собственост на публичната компания Snap, се ползва от 188 млн. души дневно.

Смята се, че именно оттам Facebook е взаимствало идеята за новата функционалност, която обаче може да се превърне в следващия голям източник на приходи за социалната мрежа.

Вчера от компанията обявиха, че възнамеряват да започнат излъчването на реклами, подобно на Stories, и в друго приложение на Facebook – Instagram, което пък се ползва от над 500 млн. души дневно.

От Facebook изглежда не са притеснени от факта, че по този начин ще създадат конкуренция между двата си продукта. Изследване наскоро установи, че 68% от хората използват фунцията stories в поне три различни приложения.

Вашата история във Facebook се публикува автоматично, при положение че отбележите тази опция при качването на снимка или видео. Потребителите могат да публикуват своята история от Instagram в Facebook, но не и обратното.

От началото на 2018 г. книжата на Facebook губят 5.39%, до 166.95 долара за брой.