Take-Two не изключва навлизане и в бизнеси, различни от гейминга
Гейминг гигантът Take-Two Interactive е отворен към идеята да започне да се занимава с проекти отвъд индустрията с видеоигри, заяви изпълнителният директор Щраус Зелник пред CNBC.
Компанията се намира на върха на вълната, след като новата игра Red Dead Redemption 2 счупи всички рекорди в развлекателната индустрия, продавайки 17 млн. копия за едва 8 дни. Играта е разработена от гейм студиото Rockstar Games, известно още с поредицата GTA, което се притежава от Take-Two.
Поради безпрецентния успех на играта Red Dead Redemption 2, която накара големите холивудски филмови блокбастъри да се чувстват като недоносчета, Take-Two повиши прогнозите си за фискалната година, която ще прключи в края на март следващата година.
Компанията вече очаква приходи за периода в размер на 2.55-2.65 млрд. долара спрямо 2.5-2.6 млрд. долара в предхоната прогноза.
Припомняме, че играта Red Dead Redemption 2 генерира приходи в премиерния си уикенд в размер на внушителните 725 млн. долара, което е повече от всяка премиера на филмова продукция или музикален албум, излизали някога.
Шефът на Take-Two Щраус Зелник посочва, че в бъдеще компанията може да навлезе и в други сфери на развлекателния бизнес.
„Бяхме крайно фокусирани върху нашата основа и това ни служи добре по отношение на това, което доставяме на потребителите и стойността, която нашите книжа донесоха на инвеститорите”, казва Зелник.
По думите му има възможност компанията да се докосне и до други бизнеси при един процес на ребалансиране на балансовата им сметка.
Зелник не споделя детайли в какви други сфери може да се пробва компанията. В индустрията с видеоигри често се наблюдава дадено заглавие да бъде превръщано в пълнометражен филм.
Подобен пример е сделката межди Sony Pictures и френското гейм студио Ubisoft за екранизацията на играта Assassin's Creed, която, в крайна сметка, обаче се оказа доста голямо разочарование за феновете на поредицата.
Според Зелник, както първата, така и втората част от играта Red Dead Redemption е „световен феномен”, който дава на уестърн жанра международно признание (игрите се развиват в Дивия запад, бел, ред).
Шефът на Take-Two споделя, че компанията стъпва сериозно на азиатския пазар, особено в Китай, чрез баскетболната игра NBA 2K Online 2.
„NBA 2K Online 2 в Китай има 40 млн. регистрирани потребители. Това е спортна игра за PC номер едно, като числата са нагоре с 80% на годишна база през последното тримесечие”, казва той.