Богатите тийнейджъри обръщат гръб на тези марки
Nike, Adidas и Victoria’s Secret са сред любимите марки на тийнейджърите, сочи ново проучване на Piper Jaffray, цитирано от Business Insider.
Оказва се обаче, че тийнейджърите от семейства с по-високи доходи не споделят предпочитанията на връстниците си, чиито родители имат по-скромни възможности.
Проучването показва кои брандове са изгубили подкрепа от страна на заможните младежи в САЩ, демонстрирайки как различията в предпочитанията зависят и от икономическия статус.
Това са топ брандовете, които губят клиенти сред тийнейджърите, чиито семейства имат висок стандарт на живот:
Justice
30% от заможните момичета споделят, че са спрели да носят дрехи с тази марка.
Under Armour
15% от заможните момчета са спрели да залагат на Under Armor.
Gap
10% от момчетата и 6% от момичетата посочват, че са спрели да носят Gap.
Nike
12% от момчетата от семейства с високи доходи и 2% от момичетата са обърнали гръб на Nike.
Aeropostale
9% от момичетата вече не носят Aeropostale.
Hollister
8% от момичетата и 2% от момчетата са спрели да купуват стоки с тази марка.
Adidas
8% от заможните момчета са се отказали от Adidas.
Abercrombie & Fitch
7% от момичетата вече не носят Abercrombie & Fitch.
American Eagle
5% от момичетата и 2% от момчетата, идващи от заможни семейства, посочват, че са спрели да носят дрехи с тази марка.
Reebok
5% от момчетата са обърнали гръб на Reebok.
Old Navy
3% от момчетата и 2% от момичетата вече не носят Old Navy.
Puma
4% от момчетата се отричат от Puma.
Skechers
4% от заможните момчета са отговори, че вече не носят Skechers.
Forever 21
3% от заможните момичета не купуват вече дрехи с марка Forever 21.
Victoria's Secret
2% от момичетата от заможни семейства са спрели да разчитат на стоки с марката Victoria's Secret.