Шефът на YouTube взима телефоните на децата си
Главният изпълнителен директор на YouTube Сюзън Войчицки признава, че взима телефоните на децата си, когато има спорове относно това колко време да прекарват пред екрана.
Войчицки, която управлява платформа, проектирана така, че да държи хората „залепени“ за предлаганото съдържание, казва в интервю пред The Guardian, че е важно петте й деца да се концентрират върху "настоящето."
"Хората трябва да се научат кога е време да бъдеш концентриран върху разговора и кога е ок да гледаш видео или да се занимаваш с нещо друго в интернет," казва тя.
В тази връзка, Войчици казва, че вземането на телефоните на децата може да бъде ефективна мярка.
"Има периоди, в които взимам телефоните на всичките ми деца, особено ако сме на семейна почивка, защото искам хората да общуват помежду си," казва тя. "Затова им взимам телефоните и им казвам, че ще се концентрираме върху това да присъстваме в настоящия момент.'"
В миналото Войчицки е признавала, че това невинаги е лесна задача. Петте й деца са на възраст от четири до тийнейджъри, а тя казва пред Belfast Telegraph през 2017 г.: "Отнемаме телефоните на децата колкото и другите родители, като им казваме ... 'Без телефони на масата за хранене!'"
Главният изпълнителен директор на YouTube обаче казва, че иска децата й да са отговорни по отношение на това колко време прекарват на телефоните си и да се учат на „методи за самоконтрол."
"Когато аз бях дете, с телевизията беше същото. Казваха ми, че да се гледа по малко телевизия е приятно, но това трябва да се балансира със спорт, училище, писане на домашни, четене и други дейности", обяснява тя.
На въпроса колко голямо трябва да е едно дете, за да получи собствен телефон, тя казва, че 11-годишна възраст й звучи добре. "Има моменти, когато за тях става важно да имат телефон," добавя тя. "Мисля, че средното училище е добър период да започнем да ги обучаваме за това, но в много случаи можете и да им взимате телефоните."
Войчицки не е единственият шеф на технологична компания, който обсъжда това как следи времето на децата си пред екрана. Главният изпълнителен директор на Snap Еван Спигел заяви миналата година, че той и съпругата му Миранда Кър налагат ограничение от час и половина на седмица пред екрана на седемгодишното си дете.